Kruste Skrevet Januar 9, 2015 Skrevet Januar 9, 2015 (endret) Dere med disse bilene hvor mange streker på tempmåleren er igjenn når bilen er driftsvarm ? Hos meg stopper den på en strek under "4,5" på turtelleren, har mistanke om at bilen ikke blir skikkelig varm. Har prøvd å sjekke temp. med dette trikset der man bruker knappen for trippteller og går inn for å sjekke temp. på vannet, men får ikke dette til å funke på min, det kommer bare opp når bilen er produsert, softwareversjon etc. Endret Januar 9, 2015 av Kruste
Otis Skrevet Januar 9, 2015 Skrevet Januar 9, 2015 Du må gå til test 19 og taste inn de siste siffer i rammenummer lagt sammen, feks 05370 = 15, så går du til test 07
Kruste Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 Skjønner hva du mener, men det virker ikke som jeg har de valgene her på min E60 som er produsert sent 06, her kan jeg bare gå frem til 09 så begynner den på nytt. Mulig det er annen software på denne bilen.
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2015 Skrevet Januar 9, 2015 Det skal være syv synlige streker når bilen er driftsvarm for de som har diesel.
Kruste Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 (endret) Ok Saltkjelen skal sjekke opp dette, da skal vel motortemp. være på ca 90 grader. Var ute og kjørte en tur nå og da var det 8 streker. Endret Januar 9, 2015 av Kruste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå