Gå til innhold

Emil's E36 328 coupe slammed.


Emil Karlsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ikke skjedd så mye i det siste! 

noen prøvde og stjæle fangeren min på skolen i dag :P ikke prøvd og skru det av med har dratt i den så den har løsna fra bjelken bak ! jævelig irriterende ! 

har tenkt og kjøpe meg en e46 sedan eller touring, eller en e36 318 tdi som bruks bil så om noen har en de vil selge som er EU ok og ikke helt løen så send meg en pm ! :) skal ned med understell osv for og sand blåse og lakke så må få meg en bruks bil ! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ganske lenge siden jeg har skrivd noe her nå ! Har ikke skjedd så veldig mye egentlig !

Har kjøpt meg bruks bil, en e46 318 sedan helt grei bil !

Planene for e36 fremover blir

- nye felger (orginale bbs rs)

- bytte ut vader skinn med alcantara

- Airlift understell

-bytte alt av foringer i understell

- ny fram fanger og leppe

- lakere bilen i ny farge :)

Bestille ett tøy stykke fra koed for litt siden og har begynt og trekke om rattet ! Ikke ferdig enda må få kjøpt semskaskinn

d1ff1ecc5eedf83205c8ece07fe92f02.jpg42e0e8de14225ee90a6144883df7f7d2.jpg677beb1644b094e8647241da79a5f95a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Veeeeeldig lenge siden jeg har skrivd noe som helst her ! Har fått tak i et verksted og bilen er satt inn for vinteren, er en del ting som skal bli gjort nå ! Hadde planer om og selge ac hjula men har ombestemt meg og blir til at jeg sender det ene senteret på retting 3" baner fram og 3,5" bak. Ny lakk på sentere nye bolter til felgene. Skal få powerflex i alle foringer. Nye stiiiive coilovers for og få den i den høyden og med det fitmentet jeg vil ha. Bilder kommer etter hvert !! post-76466-1447189631787.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...