Emil Karlsen Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Skrevet Mai 1, 2016 skjedd litt i det siste, bilen er nesten ferdig inni må bare montere noen deksler. har begynt og demontere framstilling for det skal lakkeres, motor er på vei ut alt er klart men når vi skulle løfte den ut så streika motorjekken for den var tom for olje så stoppa der egentlig. ny fanger er kjøpt inn, m3 skjørter er også kjøpt inn. motor skal ut for lakering av motor rom og en liten overhaling av motor. har også bestilt ksport luft understell til bilen har mange planer nå så håper det bli bra, gleder meg til bilen blir ferdig ! har noen mobil biler jeg legger her. santho96, williamwiers, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4
Emil Karlsen Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Skrevet Mai 3, 2016 9 timer siden, williamwiers skrev: Dette blir rått Ja får håpe på det 🏎💨😀
Emil Karlsen Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Skrevet Mai 29, 2016 Har fått kjøpt inn lakk til motor rommet osv, motor er også ute ! Var mye fram og tilbake om jeg skulle gå for k sport eller air lift performance, ente opp med air lift performance da en kompis hadde dette liggende og ville selge det til meg! Alt er nytt uten om tanken, kompressoren og ventilene. Robin94, williamwiers, stianvalen og 1 annen reagerte på dette 4
Anders92 Skrevet Juni 15, 2016 Skrevet Juni 15, 2016 Jævlig fett det her blir, Emil. Lenge siden jeg var her inne og så 🕵🏻
Emil Karlsen Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Skrevet Mars 8, 2017 lenge siden jeg har gjort noe med bilen eller skrivd noe her nå ! har vært mye frem og tilbake med ombygging til s50b30, til slutt bestemte jeg meg for å selge lufta og kjøpte meg en s50b30,girkasse, radiator osv.. motor har kun gått 114.xxx, motor står nå i bilen men gjenstår en del arbeid før den er ferdig, må få tak i understell osv, Freakshow, Bendik Kjellevold, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6
RF91 Skrevet Mars 8, 2017 Skrevet Mars 8, 2017 Kult! Ska motoren godkjennast i bilen? Og eg rekna med at motoren ska få seg litt lakk og shinings?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå