Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Finfint prosjekt da!

E34'n du tenker på? Isåfall så har det vært arti å fått neddi en M50 motor så man har en motor som holder hvertfall, men har desverre ingen kunnskap eller skruplass å holde på så da prøver jeg å få igjen penga for den (Y)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Ja'a... Lenge siden sist update men det er pga bilen har stått vinterlagret :)

men nå er den ute igjen og godt er det! :)

 

fikk montert preface nyrer og grillramme igår da jeg synes den er mye finere enn facelift front'n. Hadde planer om gråe blinklys fram også men dem var det så utrolig dårlig passform på at de originale hvite ble montert på igjen

vaska også godt rundt fronten når hele fronten var demontert :) var en del skitt å møkk bak der men gulle reint nå (Y)

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til uka tenker jeg det blir årna med ny olje å oljefilter samt nytt luftfilter 

har også smått problem med termostaten tror jeg, kjørte 4mil igårkveld men tempmåleren løfta seg bare rett over det blå feltet i instrumentet, hmm...uansett det skal fikses :)

 

så er jeg litt usikker ang soting av baklykter da jeg ikke vil ha hvite blink/ryggelys bak ettersom det skal bli sota blink foran å på sidene

fikk noen til å redigere for meg men er usikker på hva som bli penest, så tenker å høre deres meninger :)

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville uten tvil gått for lykter der du kun har sotet øverste del! Føler det å sote hele baklykten blir alt for mørkt, får en følelse av billig biltema sotet baklykt, noe jeg mener denne bilen ikke bør ha :)

Her er et bilde av noen slike lykter jeg hadde på min før, dette var av merket DEPO og fungerte igrunnen ganske greit, desse ligger vell på rundt 1000 lappen nye :)
 DSC_0004.JPG

Bare si ifra viss jeg skal fjerne bildet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn enig der med deg! Har vel egentli hatt den type lykter på kjøpslista fra starten av xD 

får et mer originalt utseende, noe jeg ønsker å ha utenom felg å senk :) så spørs om det blir å bestille depo sine lykter ifra GS

 

Regner med det er ifra GS du også har handlet de lyktene der BjornarHS?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Robin94 skrev:

Er igrunn enig der med deg! Har vel egentli hatt den type lykter på kjøpslista fra starten av xD 

får et mer originalt utseende, noe jeg ønsker å ha utenom felg å senk :) så spørs om det blir å bestille depo sine lykter ifra GS

 

Regner med det er ifra GS du også har handlet de lyktene der BjornarHS?? :)

Da er det veien å gå! Nei..handlet på ebay for å spare noen kroner, men så kom tollen i tillegg så det ble vell igrunnen dyrere..

Kjøp fra GS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tok meg en tur til Gatebil i helga med Gauldal Gatebil! Fin helg med utrolig mye flotte biler å se på!

 

noen som kansje tok noen bilder av bilen min? :)

fikk faktisk en del oppmerksomhet blant enkelte om bilen å det var artig! Var noen som kom med bud på bilen også men denne blir nokk ikke solgt, alt for godt knyttet til den! ':D

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har noen tanker ang hjulbuene på bilen min, bilen skal forhåpentligvis få fargeskifte iløpet av vinteren og da tenker jeg å få den bredda litt med det samme, men Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken bredding jeg skal gå for

har sett en del på felony form, men om det skal bli noe slikt så tenker jeg å få det sparkla igjen overganger så det bli smooth å clean overgang istedenfor å bare skru dem fast som mange andre har gjort 

alternativ nr.2 er e46 M3 hjulbuer, dem ser bra ut både på e46 og e36 synes jeg, men jeg er usikker på om det er noe store forskjeller å problemer å få sveisa på e46 buer på e36 

alt arbeid av bredding vil bli gjort på et verksted av dyktige folk som har gjort ekstrem bredding fra før :P

 

kom gjerne med tips/erfaringer ang bredding :)

image.jpeg

Endret av Robin94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke lett opp noe bilder av det, bare en vill tanke jeg har hatt en stund XD liker hjulbuene på M3 e46 godt så tror egentli ikke det blir så domt på en e36 heller :)

bygger dem så mye mer ut enn hos e36 da mon tro? Synes dem ser gansek like ut men :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.7.2016 at 17.25, Robin94 skrev:

Nei har ikke lett opp noe bilder av det, bare en vill tanke jeg har hatt en stund XD liker hjulbuene på M3 e46 godt så tror egentli ikke det blir så domt på en e36 heller :)

bygger dem så mye mer ut enn hos e36 da mon tro? Synes dem ser gansek like ut men :o

du kan jo måle hjulbuene dine? så kan jeg måle hjulbuene foran på e46´n min?
veit hvertfall at det er mer hjulbue foran på e46 en bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Freakshow skrev:

du kan jo måle hjulbuene dine? så kan jeg måle hjulbuene foran på e46´n min?
veit hvertfall at det er mer hjulbue foran på e46 en bak :)

Nesh da, har ikke bestemt noe enda, men vipper litt mer over på felony form hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...