Ørjan Eide Sæterdal Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 (endret) Klimaanleggetet i min 525tds E39 1997, er ødelagt og feilen lokalisert til selve panelet. På det lokale verkstedet står det en 520i E39 1999' klar til kondemnering. Jeg lurer på om det er mulig å bruke klimaanlegget fra 520'en i min 525? Det i min bil ser slik ut: I 520'en en slik: Endret Januar 13, 2015 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Svært sikker på at du IKKE kan bruke det andre panelet. Da det er til dobbel klima, som har mer funksjoner. Mulig at det virker, men tror ikke kontaktene passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Riktig at kontaktene ikke passer helt om hverandre. Isåfall så mister du mange funksjoner. Man kan bygge om fra analog til digital klima, men det krever mer jobb enn kun panel bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå