Henriette Almenning Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Trenger ny hjerne til e46, 2000 mod, automat, 318i, 1,9 lTa kontakt om du vet om noen som selger eller ''tilfeldigvis'' har en liggende. DNS 46//12141430941 er nummeret Endret Januar 14, 2015 av almenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hjernen til 318i heter BMS46 så det ikke blir noe kluss. Du kan heller ikke bruke en brukt hjerne på din bil uten at du må få noen til å fysisk skrive om ISN koden i hjernen til å matche din EWS.... Er ikke bare bare å bytte dette dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Almenning Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Nei jeg er klar over det. Derfor jeg skrev at jeg trengte en ny hjerne, altså ubrukt! Mye styr når verkstedet brenner opp hjernen og nekter å betale !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Ja men keg tenkte på at hvis noen har en liggende så er den bestilt på et chassis nummer og da funker den ikke til din. Du må bestille fra forhandler. Eller sjekke ut rpm motorsport i kanada. De fiksa brukt for meg. Riktignok på en 325 men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Almenning Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Ja men keg tenkte på at hvis noen har en liggende så er den bestilt på et chassis nummer og da funker den ikke til din. Du må bestille fra forhandler. Eller sjekke ut rpm motorsport i kanada. De fiksa brukt for meg. Riktignok på en 325 men. Der ser du! Hehe, det visste jeg ikke Takk for hjelp hvertfall! SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå