Otis Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hallo På høyre vindu foran, vil ikke auto opp/ned fungere. Alle andre vindu OK. Vanlig opp ned, uten auto er OK. Har forsøkt med en power drive initialize, uten hell. Dette med å trykke inne knappen i 5 sekunder eller 30 sekunder fungerer ikke foran på LCI, bare bak. Noen som har noe tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Kan ikkje sei noke sikkert då eg ikkje har erfaring med dette problemet men hørest ut som modulproblem?Diagnose? Endret Januar 14, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Diagnose er så klart utført, uten å finne noen feil. Men jeg vet ikke om feilen er i motor eller bryter, eller som du sier, modul. Vet ikke helt hvor jeg skal starte. Kanskje jeg kunne tatt ut pinnen på LM fra venstre dør og byttet med høyre dør for å se om det er modulen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Men hvis det er modul feil så ville jo dette laget feilkode, siden det er elektronikk.? Mens en gåen motor (mekanisk) ikke vil gjøre det. Ville nok begynt å ra av dørpanel og sjekket litt, byttet om deler fører-passasjer dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Fant feilen! Det var ikke kodet riktig i KGM modulen. Noen hadde deaktivert både opp og ned auto funksjon på det ene vinduet! Aner ikke hvem eller når, men det har jo aldri virket siden jeg kjøpte bilen i november 2013. Men jeg er en lykkelig mann, og tråden kan stenges! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå