Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Ønsker Orginale M5 speil. Det må passe bilen min som er en 2008 mod facelift E60/61, touring, har auto avblending, innfellbare speil og varme. Jeg har ikke memory i setene så da må de være uten. Er ny på denne bilen så vet veldig lite om hva jeg skal ha så hvis noen vet så er det bare å si det Kanskje det er et spesielt varenr for det jeg skal ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Du kan kjøpe fult utrusta speil og de funksjoner bilen ikke har blir ordna når du programmerer speila. Vær forberedt på 5-6000kr speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Det er vel strengt tatt ikke så mange flere funksjoner å ordne på trådstarters bil. Du må passe på å kjøpe speil med mulighet for avblending, samt at de må være fra en 2006-modell eller nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå