jall Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) Vurderer og selge min 325tds sedan da jeg ikke har tid til og gjøre noe arbeid på den. Den er ikke EU ok, da fristen gikk ut i Desember. Har ikke hatt den så lenge selv da jeg kjøpte den av en kompis som ville selge den pga den har vært meget tungstartet. Fant ut at det var dieselpumpa i tanken som ikke har fått strøm, har og ny dieselpumpe til tank liggende som kan følges med om ønskelig. Det ene grøftelyset er også knust, men har 2 nye fra schmiedmann der og som følger med. Bilen har rullet ca 256.000. Manuell gir. Skiltnummer på bilen er AR76030 om noen vil sjekke for heftelser. Det er selfølgelig litt skjønnhetsfeil her og der, og litt småfiks. Men tror ikke det skal være alvorlig mye. Jeg er desverre på sjø nå og har derfor litt lite info, har heller ikke bilder nå, men kan muligens få noen hjemme til og få tatt det. Tenkte jeg skulle bare lufte den for salg og se om det var noen interesse. EDIT: Hadde tenkt på en pris på rundt 15.000,- , ikke mindre. Er hjemme fra jobb om 2 uker så går den vel til høystbydende. Her fikk jeg et par bilder. Den er ikke akkurat nyvasket på bildene....hehe Endret Januar 19, 2015 av jall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Du kan ikke mene at det er greit å legge inn dette som en "annonse"???!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Tror jeg kom borti post knappen litt for tidlig der TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Nå var det bedre Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 send meg en pm gjerne med bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMand Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Send meg gjerne bilder og hva du tenker å få igjen for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 hvor i lande?inntresert i bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 hvor i lande? inntresert i bytte ? Hei. Bor i Herøy i Møre og Romsdal. Var ikke intressert i bytte, har egentlig nok biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Hei. Bor i Herøy i Møre og Romsdal. Var ikke intressert i bytte, har egentlig nok biler. Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmray Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Kristiansen Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Hei er tds en solgt nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Kristiansen Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Vurderer og selge min 325tds sedan da jeg ikke har tid til og gjøre noe arbeid på den. Den er ikke EU ok, da fristen gikk ut i Desember. Har ikke hatt den så lenge selv da jeg kjøpte den av en kompis som ville selge den pga den har vært meget tungstartet. Fant ut at det var dieselpumpa i tanken som ikke har fått strøm, har og ny dieselpumpe til tank liggende som kan følges med om ønskelig. Det ene grøftelyset er også knust, men har 2 nye fra schmiedmann der og som følger med. Bilen har rullet ca 256.000. Manuell gir. Skiltnummer på bilen er AR76030 om noen vil sjekke for heftelser. Det er selfølgelig litt skjønnhetsfeil her og der, og litt småfiks. Men tror ikke det skal være alvorlig mye. Jeg er desverre på sjø nå og har derfor litt lite info, har heller ikke bilder nå, men kan muligens få noen hjemme til og få tatt det. Tenkte jeg skulle bare lufte den for salg og se om det var noen interesse. EDIT: Hadde tenkt på en pris på rundt 15.000,- , ikke mindre. Er hjemme fra jobb om 2 uker så går den vel til høystbydende. Her fikk jeg et par bilder. Den er ikke akkurat nyvasket på bildene....hehe received_10152936373775155.jpeg received_10152936373780155.jpeg Er den solgt nå eller???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Andre Johansen Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Sei meg er det muligt med et svar eller kan den anongsen slettes vist den er solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå