ribe Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Heisann. Skulle ned til byen en tur i går, og plutselig begynte motorlampa å blinke, og ca ett minutt etterpå var det konstant lys i den. Jeg mistet med en gang da my motoreffekt, og når jeg sto helt i ro med bilen, så bakket den på ca 500-600 rpm. Når jeg skal ta av så må jeg gi myee gass for at jeg skal få noe effekt. Noen som vet hva feilen er? Jeg tror selv at den ikke går på alle sylindre, kan dette stemme? Og hva er evt feilen? Bilen det er snakk om er en e46 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Mulig at en coil har tatt kvelden. Det du bør gjøre er å ta en diagnose, ergo ta en tur til diagnosetråden øverst på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Mulig at en coil har tatt kvelden. Det du bør gjøre er å ta en diagnose, ergo ta en tur til diagnosetråden øverst på siden. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå