Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Hei. Jeg har en frontlykt som er punktert, men jeg lurer litt på hvilken type lykt det er. Halogen, bixenon eller xenon? Blir ikke helt klok på det. Er det noen som kan fortelle meg hvilken lykt jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Du trenger en pose med sånn gel-greier som driver ut fukt, så er nok det meste løst. Du har forøvrig bi-xenon såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Ser ut som bi-xenon men det skal vel komme opp på utstyrslisten din her http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html EDIT: awt ka meiner du med pose med gel-ting? Har litt dugg i lykten min og Endret Januar 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Hei, på bilde nr. 2 ser du at det står "D1R, D1S,D2R, D2.........." Dette er xenon sokler, altså det er en bi-xenon lykt. Endret Januar 19, 2015 av kissa1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Til dere som lurer på det med gel trikset, så har jeg et lang innlegg skrevet her tidligere om hvordan det fungerer. Bruk søkefeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Til dere som lurer på det med gel trikset, så har jeg et lang innlegg skrevet her tidligere om hvordan det fungerer. Bruk søkefeltet Jeg har vært så smart tidligere å borret et hull nederst i lykta i god tro på at det var mulig å få ut fukt. Men det gikk selvfølgelig til h*****e på førsteklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Kjapt søk: http://bimmers.no/topic/708538-dog-lykter-e60/?hl=+silicagel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 hahaha, du får smyge inn sånne Silica poser gjennom hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 hahaha, du får smyge inn sånne Silica poser gjennom hullet? Se tråden over. Der er det også bilder av hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Skal ta ein titt der. Fann den ikkje då eg ikkje søkte på silica eller "dog" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Ser ut som bi-xenon men det skal vel komme opp på utstyrslisten din her http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html EDIT: awt ka meiner du med pose med gel-ting? Har litt dugg i lykten min og Ser foresten ingenting om hvilke lys jeg har i utstyrslisten som jeg kan se. Søkte på den siden tidligere og. Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVU31010AE85592 Modellbezeichnung: 320d Ausführung: Europa Typschlüssel: VU31 E-Code: E91 Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: M47D20O2 - 2,00l (120kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Titansilber Metallic (354) Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW) Produktionsdatum: 08.09.2005 Werk: München Code Serienausstattung Standard Equipment S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S386A Dachreling Roof railing S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S6UEA Diebstahlschutz Navigations-DVD Anti-theft protection for navigation DVD L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP S931A Winter- statt Sommerreifen ab Werk Winter instead of summer tires ex-fact. S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Mulig det er ettermontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Det er mulig det, for produksjons datoen er 08.09.2005 og det står 15 feb 06 på lykta Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianph Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Mulig det er samme lykt som jeg har på min. Xenon i nærlys, halogen i langlys D1s nærlys, H7 langlys, Ser det står på bildet "1*D1s 1*H7" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå