quandt1960 Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 funker dårlig dette her, har jo manuelt valgt motor så den ligger inne...hmmmmmmm Hei igjen, Send mail til Parvis Avini som har utviklet appen, en veldig hyggelig tysker fra München. BMWhat@iViNi-apps.com Du kan og sende en logg via appen så kan han se på hvilke innstillinger du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Hei igjen, Send mail til Parvis Avini som har utviklet appen, en veldig hyggelig tysker fra München. BMWhat@iViNi-apps.com Du kan og sende en logg via appen så kan han se på hvilke innstillinger du har Hvor handlet du fra? Fra denne siden? http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android/original-bluetooth-ivinitech-diagnose-adapter/a-1002/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Nei jeg gadd ikke noe fortolling og styr der så jeg handlet av bildiagnosebutikken. Litt dyrere men da er det fra en norsk butikk med norsk lov etc... http://www.bildiagnosebutikken.no/bmwhat-wifi-obd2-diagnose-adapter-iphone-ipad.html App kjøpes i Appstore. Finnes for Android og, litt flere funksjoner og bedre utseende for sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 fikk svar på mail at med M3 så var ikke alt klart så derfor fikk jeg ikke registrert batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 fikk svar på mail at med M3 så var ikke alt klart så derfor fikk jeg ikke registrert batteriet Ja oki, på iPhone kom det faktisk en oppdatering i går så det kan hende det er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå