Gih Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Bluetooth fungerer ikke på min f11. Når jeg trykker på tel knappen så skjer det ikke noe. Ikke finner jeg telefon på meny heller. Noen som vet hva som er galt ? Endret Januar 21, 2015 av Gih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Er du sikker på du har bluetooth? Det virker ikke slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gih Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Skal ikke navi pro ha det ? Eller er dette tilleggs utstyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Det er (var på din ihvertfall) ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gih Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Vet du om man kan ettermontere det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Ja, det vil jeg tro. BMW har mest sannsynlig ettermonteringssett for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Sjekk utstyrslisten din for å bekrefte om du har Bluetooth eller ikke. http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå