Aas530E60 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 (endret) Heisann folkens! Helt fersk her og er 6 måneder inne i et liv som BMW eier. Vil neppe ha noe annet igjen:P Så dette lurer jeg på:1)Har en "gnikke" lyd i rattet.. noen som har erfaring med det? 2)Er det normalt med lyder fra kompresjons-systemet? Altså hev/senk... 3)Noen som har erfaring med at glasset i bakluka åpner seg sporadisk? Jeg har en -05, 525DAT/E61 Endret Januar 22, 2015 av Aas525DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Velkommen [emoji4] Hvis du skriver hvilken bil du har, modell, årsmodell og karosserikode så blir det lettere å få hjelp [emoji4] Mulig du har E61 eller F11? Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas530E60 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Hehe.. Klart det gjør ting enklere:P Jeg har en -05, 525DAT/E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 2) Min jobber av og til litt når jeg parkerer bilen for dagen. Vet ikke helt hvordan din oppfører seg? (når f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Min jobber også fra tid til annen. Er ingen feil med systemet såvidt meg bekjent. Har også hatt en diagnose på dette hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas530E60 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 2) Min jobber av og til litt når jeg parkerer bilen for dagen. Vet ikke helt hvordan din oppfører seg? (når f.eks) Stemmer det.. kompressor/luftfjæriing lager lyder når jeg parkerer bilen for dagen. Burde såklart spesifisert det i første omgang. Men dere får bare bære med ¨rookien¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Tror nok det er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå