Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Kan det stemme at du hadde parkert bilen din utenom peppes pizza ved sirkus shopping igår? Synes den ligna veldi på en sedan som sto der :P

Haha, jeg jobber der, så det stemmer nok meget bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke tid til å montere ryggekamera i dag, men fikk kjøpt ny tilhengerkopp og nytt skiltfeste til å ha bak. Var usikker på om jeg ville ha bmw-skiltfeste eller noe slikt, men bestemte meg for et helt enkelt svart et uten noen logo for et clean utseende. Bilen er såpass skitten nå etter jeg var på hyttetur i regnværet i helgen, så jeg får montere det etter jeg får vasket bilen. Tilhengerkoppen var veldig nøytral og gjorde baken litt finere :) Er på mobil nå, men bilde kommer når jeg får tilgang til pc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et par bilder :)

 

post-84521-0-23174400-1444062957_thumb.j

post-84521-0-18115400-1444062716_thumb.j

 

Det må bare nevnes at bilen ALDRI har vært så skitten før, og at dette var etter EN kjøretur på ca 20 minutter på grusvei i regnværet -.- Skal få vasket den snarest da den er et meget trist syn for øyeblikket :P

 

Ellers fant jeg ut at skiltholderen jeg hadde kjøpt var for biler med skruehull i selve skiltene, noe jeg IKKE skal ha, så jeg får finne meg en ny skiltholder :P

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også på utkikk etter nye vinterhjul til bimmeren, så jeg slipper å kjøre med hjulkapsler nok en vinter :P Om noen har noen til salgs så er det bare å rope ut! Fant ut at nye vinterdekk er sinnsykt dyrt :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk er fryktelig dyrt, ja. Har kjøpt helt nye dekk 1 gang, gidder ikke det igjen. Får jo enkelt fine felger med dekk som såvidt er brukt, til halve prisen.

Vet :P Har funnet noen på finn.no, men ingen i nærheten av Trondheim og de som er andre plasser i landet skal absolutt ha forskuddsbetaling, og det er ikke jeg særlig interessert i ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bare kjøpe slike originale 17" felger fra en E90 som jeg får relativt billig, også heller bruke penger på gode vinterdekk.. Hva sier folket?

 

post-84521-0-51574100-1444078618_thumb.j

 

Er jo ikke noe fine eller tøffe felger, men definitivt bedre enn hjulkapsler, også tenker jeg at dekk er viktigere enn felger på vinteren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dekka som gjør at du kommer deg frem ikke felgene, om vinteren handler det om fremkommelighet og ikke utseende for min del. Men fine felger er ett pluss

Synes ikke de var alt for ille de felga der heller? Frister veldig å bare ta de, og heller spare litt penger. Men har også sett på et sett med BBS LM replica-felger med splitter nye piggdekk av god kvalitet, men da må jeg vesentlig mye mer opp i pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...