Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har jeg signert kontrakt på leilighet! :D Positivt for meg, negativt for dere :P For dette betyr at de kommende par ukene går med på jobbing og flytting av møbler/hvitevarer når jeg har fritid, så bimmeren må nok dessverre belage seg på litt mindre oppmerksomhet de neste to ukene :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Skal forhåpentligvis begi meg ut på boligmarkedet til neste år selv :)

Tusen takk :D Er veldig spennende, men absolutt mye småting jeg ikke hadde tenkt på! Bare enkle ting som grytekluter, saks, støvsuger osv hadde jeg aldri tenkt på xD Blir dyrt til slutt! :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Er veldig spennende, men absolutt mye småting jeg ikke hadde tenkt på! Bare enkle ting som grytekluter, saks, støvsuger osv hadde jeg aldri tenkt på xD Blir dyrt til slutt! :o

Du får ønske deg sånne ting til jul. Da har folk en tendens til å være litt med sjenerøse når man ønsker seg sånne ting og ikke "penger"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du får ønske deg sånne ting til jul. Da har folk en tendens til å være litt med sjenerøse når man ønsker seg sånne ting og ikke "penger"

Han er heldig. Eg får heilt låkt i tryne når folk spør meg ka eg ønsker meg til jul.

Eg bor i velferdsstaten Norge så har jo det eg trenger og det eg faktisk ønsker meg er dyyyyrt [emoji31]

Så er som regel peng, ullsokker og noen på kanten gensere så går rett i "not to wear" skuffen. Som blir dratt fram en kald dag eg er tvungen til å skru bil når det er kaldt [emoji23]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få det meste på plass i leiligheten nå :D Jobber jo 6 dager i uka, så blir lite tid til både leilighet og bil når man i tillegg skal ha et sosialt liv utenom jobb :P Eneste jeg har gjort med bimmeren er vel å fylle spylevæske :/ Den har også fått trukket litt henger i det siste med henting av komfyr, vaskemaskin, kjøleskap osv. Men satser på at det kommer mer interessante innlegg når leiligheten er ferdig møblert (mangler div gulvtepper, hyller, skapknotter og andre småting), og når jeg får mer fri fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest igjennom hele tråden. Flott bil du har. Har selv en svart pre- face sedan. Gode biler. ;)

Brunish interiør gjør seg så godt i disse svarte bilene! På jakt etter noe lignende selv.

Gratulerer så mye med kjøp av leilighet.  :D

Takk så mye for trivelig kommentar! :D Det brune interiøret er knallfint, men så og si umulig å finne! Mangler fortsatt bakseteryggen da eneste plassen jeg vet har den er Koed som tar 8000 kr kun for TREKKET til bakseteryggen :o Funnet et par på Ebay da, men de nekter å sende til Norge  ](*,) Så jo knall ut bilen din også da! Spesielt med tanke på km-stand og tidligere eiere! :D Er godt å ha kontroll på hvem som har eid bilen tidligere (har kontroll på alle tidligere eiere selv) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig at noen sitter på varen DU trenger, men ikke er interessert i å hjelpe. Har ikke tenkt å gi meg med det første, det må da dukke opp noe før eller siden. Det var en latterlig høy pris.  :o By the way, de selger vel ikke cinnamon farvet trekk noensteds da tro. Da hadde man kunnet brukt ett hvilket som helst sports- interiør som utgangspunkt. :rolleyes: Takk for det! Skal se om jeg ikke skal få den skikkelig fin med tid og stunder.  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...