wrnr1 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Ohhh. nå spør du vanskelig, meen vil tru at at på din bil er det ikke lagt opp noe i å med at du ikke har noen knapper på rattet fra før av Skjønner Ser nå mye bedre ut uansett om det funker eller ikke da! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 I dag har jeg limt fast den ødelagte girkulen, slik at den er god som ny Ikke noe spennende med en original 318d girkule, så jeg velger å ikke ta meg bry til å laste opp bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Skjønner Ser nå mye bedre ut uansett om det funker eller ikke da! ;D uten tvil! ikke bare ser bedre ut ! Nydelig å ratte med også wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Var innom Biltema for å kjøpe H11 LED i dag, men de var selvfølgelig utsolgt -.- Da blir det neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Var innom Biltema for å kjøpe H11 LED i dag, men de var selvfølgelig utsolgt -.- Da blir det neste uke! Biltema... Da kan det vel ikke annet enn bare gløde i grøftelysa dine Ebay! Disse her er bra! http://www.ebay.com/itm/2x-H11-80w-Cree-High-Power-LED-Car-fog-Running-White-Light-Bulbs-12V-24V-Lamp-/201144801769?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2ed52a19e9&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Link til der du kjøpte graviton-spilleren? Hvordan synes du den har fungert etter noen mnd bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Link til der du kjøpte graviton-spilleren? Hvordan synes du den har fungert etter noen mnd bruk? Kjøpte den uåpnet i eske av en på finn.no. Synes den er overraskende bra både på lyd og kvalitet. GPSen er utrolig presis og oppdatert og viser skilt, fartskamera og avkjøringer. Viser også fart og turtall og demper lyd i revers Men knappene har ikke lys, noe som er irriterende om jeg skal bytte mellom navi/blåtann/radio. Men er jo touchskjerm som funker utmerket Om du vil kan jeg prøve å kontakte han igjen for deg? Tror jeg har eposten hannes lagret en plass Endret Mai 15, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Ja, det kunne du gjerne gjort Hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Ja, det kunne du gjerne gjort Hva måtte du gi for den? Da har jeg sendt ham en mail! Vet dessverre ikke mailadressen hans, da den blir skjult av finn.no Han skulle ha 3700 inkl. postoppkrav, men jeg fikk prutet 300 kr. Er en veldig god spiller i forhold til mange andre kina-varer, med norsk stemme på gps. Den bruker veldig lang tid på å skru seg på første gangen, men etter det er det som en vanlig spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Biltema... Da kan det vel ikke annet enn bare gløde i grøftelysa dine Ebay! Disse her er bra! http://www.ebay.com/itm/2x-H11-80w-Cree-High-Power-LED-Car-fog-Running-White-Light-Bulbs-12V-24V-Lamp-/201144801769?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2ed52a19e9&vxp=mtr Så ikke denne posten før nå Haha, skulle gjerne bestilt fra Ebay, men jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge! Mener du at Biltema sine er for sterke? Har du isåfall noen bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Jeg må være tidenes kløne! Oppdaga nå at det faktisk er lys i knappene på spilleren.. Jeg hadde bare glemt å koble sammen den oransje ledningen som gir lys Dette betyr at jeg har irritert meg i 4 mnd over noe helt unødvendig! Men var samtidig en hyggelig overraskelse, fordi fargen på knappene er lik resten av instrumentene og klimaet, så det så veldig bra ut! Endret Mai 15, 2015 av wrnr1 Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Har vært ute og tatt noen bilder av gliset i dag Bilen var ganske skitten og skal vaskes i morgen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg tok de i dag Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Hahah, synes det var rart at det ikke var noe lys i knappene Det var ikke så ille pris (y) Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Jeg fikk svar fra selgeren i dag, og han hadde ikke noen inne, men skulle sende mail når han får inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Så ikke denne posten før nå Haha, skulle gjerne bestilt fra Ebay, men jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge! Mener du at Biltema sine er for sterke? Har du isåfall noen bilder av dette? Mener at biltema sine er alt for svake! jeg har ett par av de jeg linka til liggende om du er interessert kan sende deg bildet av hvordan det blir på pm om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå