Halvardhog Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Pen bil, men ser ut til å bli litt mer jordnær kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Pen bil, men ser ut til å bli litt mer jordnær kanskje? Liker at ting ser originalt ut ;D Vurderte M-tech II fanger en stund, men den originale fangeren vokser på meg, og jeg synes egentlig den er ganske tøff Vil ikke ha noe overkill heller Med tanke på at den har vært en diplomatbil i Tyskland sine 3 første år, og hatt èn eier de neste 9 årene som har holdt den helt original og fulgt alt av servicer, så synes jeg det blir dumt å gjøre for mye med den Vil ha mulighet til å sette den tilbake til original stand om kjøper ønsker det når bilen skal selges (noe jeg ikke har planer om i det hele tatt for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 DA var det deg jeg så i GÅR!! Ble overaska over at noen hadde en så lik bil som deg... Var helt sikker på at det var deg helt til jeg kom på at du bodde i Trondheim! MORRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 DA var det deg jeg så i GÅR!! Ble overaska over at noen hadde en så lik bil som deg... Var helt sikker på at det var deg helt til jeg kom på at du bodde i Trondheim! MORRO Haha, hææ? Hvor da?? Har kjørt en del rundt mellom Sørenga-Blindern de siste par dagene Jeg så forresten en ganske fet E46 Touring i går, en 330XD med facelift front.. Meeget strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Det var vel ikke du som gikk over fotgjengerfeltet? Var en som stirra så sykt mye på fronten min at jeg var sikker på at noe var galt, men det var det jo ikke xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Det var vel ikke du som gikk over fotgjengerfeltet? Var en som stirra så sykt mye på fronten min at jeg var sikker på at noe var galt, men det var det jo ikke xD Hehe! Nei jeg kjørte bil selv Så deg på motsatt side på motorveien for meg. Rett ved ett sted som heter Djupdalstoppen på E6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hehe! Nei jeg kjørte bil selv Så deg på motsatt side på motorveien for meg. Rett ved ett sted som heter Djupdalstoppen på E6 Haha, åja Aner ikke hvor det er Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Lenge siden forrige update, og det er fordi det rett og slett ikke skjer noe nytt med bilen Har ingen umiddelbare planer for den heller da jeg jobber en del fremover, men bilen skal iallfall få være med til Bodø en tur for å møte venner fra militæret til helgen Deretter blir det stille da jeg drar på guttetur til Thailand av alle plasser Men har et spørsmål til folk.. Hvor mye mener dere at bilen min er verdt? Har ingen planer om å selge bilen overhodet, men har en oversikt over hvor mye jeg har brukt på den, og vil vite om jeg tar meg vann over hodet med alt jeg bruker på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Tok en liten photoshoot med en kamerats E46 i Bodø i dag Bilen blir bare bedre og bedre på langturer (Elsker dette bildet) I vaskehallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Needs moar low both of them XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Needs moar low both of them XD Haha, vet det, men elsker komforten jeg har nå Noe helt annet enn golfen min hvor jeg knekker ryggen hver gang jeg ruller over en fartsdump Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Treng ikke å ha det mest superstive settet heller da Xp Hehe, men skal være eni at det er godt me komfor av og til wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Da får du kline til på ett justerbart senkesett både i høyden og hvor stivt du vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Da får du kline til på ett justerbart senkesett både i høyden og hvor stivt du vil ha det Haha, skulle gjort det, men hadde liksom lovt meg selv å ikke bruke for mye penger på denne bilen Skulle jo egentlig slå til med en E90 facelift, slik som du har, men så fikk jeg denne her såpass billig at det hadde vært latterlig å takke nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Monterer vmaxx xtreme jeg for øyeblikket. Høyde og hardhetsjustering. Koster 6000 inkl. lenkearmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå