Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Monterer vmaxx xtreme jeg for øyeblikket. Høyde og hardhetsjustering. Koster 6000 inkl. lenkearmer.

6000 har jeg dessverre ikke for øyeblikket :( Var i Bodø i helgen, skal til Thailand om et par uker, også festival helga etter før jeg tenker å bli med "børning-turen" fra Oslo-Nordkapp 24. Juli :D Og skal jeg først bruke såpass med penger, så blir det gass, for jeg må over "kampesteiner" for å komme til huset mitt xD Men om jeg en dag får råd til et ordentlig senkesett, så skal jeg sende på en mld og høre om hvordan ditt fungerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var det på tide med en ny update! Ikke noe spennende men fortsatt en update :) Har vært hos Sulland Bil idag for å få byttet airbagen på passasjerside da det har vært en tilbakekalling på disse. Utskiftingen ble gjort på 20 minutter og jeg kunne nyte fersk kaffe og dagens avis mens jeg ventet. De kan dette med service de på Sulland! 

 

Utsikten fra "venterommet" var ikke så ille den heller :D

 

2gugzfn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg vært og hørt med Sulland om ettermontering av cruisekontroll. Sulland skulle ha 4000 for jobben, noe jeg synes er litt i det stiveste laget. Jeg lurer derfor på om noen vet om noen i trondheimsområdet som kunne fått det gjort billigere? Jeg har hørt med diverse verksted (Mekonomen og Snap Drive) men de sier at det kun er merkeverksted som driver med slikt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger div. DIY på youtube, se der. Ser ganske kurrant ut.

Har sett litt på de, men når det kommer til ledninger og elektrisk så er jeg så utrolig redd for å gjøre noe feil at jeg ikke tørr å prøve selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke skjedd så mye i det siste da jeg ikke har så mye tid til overs for min kjære bimmer. I går røk en fjernlyspære og en skjøt til angel-eyesene, men dette fikk jeg fikset raskt i dag :) Har også tenkt å få pusset ned og polert lykteglassene foran da disse begynner å bli ganske matte. Noen som har noen idèer til hva som kan gjøres videre med bilen som ikke koster skjorta? Vet jeg trenger nye skilter men har så lite motivasjon for å stå i kø hos biltilsynet xD 

 

Legger ved noen bilder av gliset :D

 

whbiq.jpg

2ls9x6c.jpg

2e6d176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til en kollega arbeider med polering av lykter og biler, så han utfører profesjonelt arbeid for meg gratis ;) Betaler kun for utstyret og midlene som blir brukt (ca 200 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag kom de sotede sideblinkersene! Synes de passet bilen bedre enn de gule, så de blir beholdt på :D Tok vel maks ett minutt å skifte begge sideblinkerne :P 

Gammel vs ny:

2582c0k.jpg

Gammel:

24cgj5t.jpg

Gammel tatt ut:

29ql7p0.jpg

Ny:

2hok60o.jpg

Og ny med blink:

21erfd5.jpg

(Beklager skitten bil :( )

 

Legger også ved et bilde av mitt fantastiske førermiljø som snart blir enda bedre! En stor overraskelse som kommer til å forandre bilen totalt venter, og den kommer vel mot slutten av uka her :D Kan dere gjette hva det er? Jeg gledes!

9joeok.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...