Bimmer fan Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Monterer vmaxx xtreme jeg for øyeblikket. Høyde og hardhetsjustering. Koster 6000 inkl. lenkearmer. Vet du om man får det settet til e90? og hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Monterer vmaxx xtreme jeg for øyeblikket. Høyde og hardhetsjustering. Koster 6000 inkl. lenkearmer. 6000 har jeg dessverre ikke for øyeblikket Var i Bodø i helgen, skal til Thailand om et par uker, også festival helga etter før jeg tenker å bli med "børning-turen" fra Oslo-Nordkapp 24. Juli Og skal jeg først bruke såpass med penger, så blir det gass, for jeg må over "kampesteiner" for å komme til huset mitt xD Men om jeg en dag får råd til et ordentlig senkesett, så skal jeg sende på en mld og høre om hvordan ditt fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Vet du om man får det settet til e90? og hvor kjøpte du det? Nei, kun e36 og e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Da har jeg fått overtalt kameraten min til å lage en tråd om sin E46! Dette er den samme som var med på bildene fra Bodø Anbefaler å følge, da vi har ganske like biler med like planer ;D http://bimmers.no/topic/799359-daniels-e46/ Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Har sett litt på soting av ruter nå.. Kan hende jeg velger å sote bakrutene og baklyktene når jeg kommet tilbake fra Thailand (midten av juli). Ellers blir det nok ikke gjort noe mer før avreise. Bimmer fan og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Da var det på tide med en ny update! Ikke noe spennende men fortsatt en update Har vært hos Sulland Bil idag for å få byttet airbagen på passasjerside da det har vært en tilbakekalling på disse. Utskiftingen ble gjort på 20 minutter og jeg kunne nyte fersk kaffe og dagens avis mens jeg ventet. De kan dette med service de på Sulland! Utsikten fra "venterommet" var ikke så ille den heller Bimmer fan og Robin94 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Nå har jeg vært og hørt med Sulland om ettermontering av cruisekontroll. Sulland skulle ha 4000 for jobben, noe jeg synes er litt i det stiveste laget. Jeg lurer derfor på om noen vet om noen i trondheimsområdet som kunne fått det gjort billigere? Jeg har hørt med diverse verksted (Mekonomen og Snap Drive) men de sier at det kun er merkeverksted som driver med slikt. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Ligger div. DIY på youtube, se der. Ser ganske kurrant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Ligger div. DIY på youtube, se der. Ser ganske kurrant ut. Har sett litt på de, men når det kommer til ledninger og elektrisk så er jeg så utrolig redd for å gjøre noe feil at jeg ikke tørr å prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Har ikke skjedd så mye i det siste da jeg ikke har så mye tid til overs for min kjære bimmer. I går røk en fjernlyspære og en skjøt til angel-eyesene, men dette fikk jeg fikset raskt i dag Har også tenkt å få pusset ned og polert lykteglassene foran da disse begynner å bli ganske matte. Noen som har noen idèer til hva som kan gjøres videre med bilen som ikke koster skjorta? Vet jeg trenger nye skilter men har så lite motivasjon for å stå i kø hos biltilsynet xD Legger ved noen bilder av gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Skulle ikke bare kjøpt nye lykteglass da? wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Broren til en kollega arbeider med polering av lykter og biler, så han utfører profesjonelt arbeid for meg gratis Betaler kun for utstyret og midlene som blir brukt (ca 200 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Da var sotede sideblinklys bestilt! Et lite spontankjøp før man finner senga xD Får se hvordan de blir på bilen om jeg beholder de gule eller bytter til sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Vurderer å gå til anskaffelse av skinnseter! Så om noen vet om noen som selger fine skinnseter så rop ut! Kan evt bytte i mine STRØKNE stoffseter med et mellomlegg fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 I dag kom de sotede sideblinkersene! Synes de passet bilen bedre enn de gule, så de blir beholdt på Tok vel maks ett minutt å skifte begge sideblinkerne Gammel vs ny: Gammel: Gammel tatt ut: Ny: Og ny med blink: (Beklager skitten bil ) Legger også ved et bilde av mitt fantastiske førermiljø som snart blir enda bedre! En stor overraskelse som kommer til å forandre bilen totalt venter, og den kommer vel mot slutten av uka her Kan dere gjette hva det er? Jeg gledes! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå