Mbjerke1 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Lage en tråd om min slitne E36 som nå i vinter går som vinterbil! Kjøpte bilen i oktober 2014, da var den helt original og eu godkjent 2 nye år Det tok ca 12 timer etter jeg kjøpte den til jeg fikk høydeskrekk og kappa fjørene på den, men siden fjørene ble altfor korte så hoppa dem ut av fjørskålene Da ble det kjøpt nye Coilovers av merke JOM!Har fått taki original M-tech plastikk rundt hele bilen, samt skrudde Artec L Edition felger i 17x8'' ET 10 foran og 17x10'' ET 17 bak Litt flere planer:-Fjerne rust og lakkere-Fjerne hjelpefjører og skru helt ned til våren-m3 gt vinge -Nye framskjermer(Kjøpt) -Håpe den overlever vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Jasså gitt. Kjøpt gamlefelga mine ? Blir tøft å se hvordan den blir til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Var denne på losna forrige helg? Syns jeg så den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Hørtes spennende ut! Følger med videre her! Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Var denne på losna forrige helg? Syns jeg så den Hørtes ut som fornuftige planer Denne var på Losna ja, og skal dit igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Jasså gitt. Kjøpt gamlefelga mine ? Blir tøft å se hvordan den blir til sommern Det er gamle dine ja blir nok litt å gjøre frem til sommer'n, dro akkurat av veien med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Var litt for ivrig inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Update!Fått lappet sammen igjen bilen noe etter smellen, dro av veien i 100km/t å planta den gjennom en hekk.Ene kanal har fått seg liten trøkk, småbulker langs hele venstre side samt riper(kan poleres vekk) også framfanger og bakfanger som ble lei livet men planene er fortsatt det samme Legger ved et bilde av åssen den ser ut etter litt stripsing og isbanekjøring dagen etter på Losna, og et stemningsbilde av nypolert Artec felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Fint å se at bilen overlevde hekkbesøket og er på bedringens vei! Blir spennende å se hvordan den blir framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Fint å se at bilen overlevde hekkbesøket og er på bedringens vei! Blir spennende å se hvordan den blir framover Gleder meg til snøen blir borte så jeg kan begynne å ordne den igjen, litt usikker om jeg vil bruke original mtech fangera eller kjøpe kopi til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Da har jeg fått tak i ekstra M3 framfanger og M3 GT vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 høres ut som bra planer det her ! stå på Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Litt bilder fra Losna isbane 31.1.2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Prøvemontert LTW vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå