E39_Cato Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Hey hey! =) I går kveld leverte jeg bilen for å få tonet ned rutene, og idag våknet jeg til disse bildene : håper at jeg snart kan dra og hente bilen Utrolig deilig å få gjort dette profft! Kommer til å bli en helt annen stemning inne i bilen syns også det løfter utseendet på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Veldig pent! takk takk ! kjempe fornøyd selv! Tusen takk for pærer til ae, det kommer til å gi bilen ett skikkelig fjesløft du er en perfekt nabo! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Siden vi snakka om sorte detaljer istedet for chrome ... Og slitte lykteglass.. Et bilde sv hvordan min bar, med like pærer som du fikk istad:) Bare å si ifra hvis jeg skal fjerne fra tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Siden vi snakka om sorte detaljer istedet for chrome ... Og slitte lykteglass.. Et bilde sv hvordan min bar, med like pærer som du fikk istad:) Bare å si ifra hvis jeg skal fjerne fra tråden:) se der ja =) ser meget bra ut! gleder meg til å få byttet bilde kan bli ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 vinter steming må til skjer ikke voldsomt mye om dagen, da jeg går å venter på lønning så jeg får levert den til noen som kan få litt mer power ut av den og for å få ned forbruket! ligger på 1,2 på mila nå og syns det er temmelig drøyt! etter "chip" vil den ligge på rundt 0.7. det er fort litt mer akseptabelt ellers så er det ikke stort å henge seg opp i. bilen funker utrolig bra og vi er meget fornøyd med den, med unntak av forbruk god plass, stille og rolig inni og kjørecomfort av en helt annen verden en 97 carinan som vi bytta den ut med. er det noen som har peiling på hvordan man lagrer nye radio kanaler? har prøvd utrolig mange ganger nå, men jeg får det ikke til (idrive) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 vinter steming må til skjer ikke voldsomt mye om dagen, da jeg går å venter på lønning så jeg får levert den til noen som kan få litt mer power ut av den og for å få ned forbruket! ligger på 1,2 på mila nå og syns det er temmelig drøyt! etter "chip" vil den ligge på rundt 0.7. det er fort litt mer akseptabelt Dæven ligger 525dat så høyt i forbruk?Da er jeg jammen glad jeg valgte 520dat. Ligger på ca 0,75 på småkjøring / bykjøring. Ca 0,6 langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Dæven ligger 525dat så høyt i forbruk? Da er jeg jammen glad jeg valgte 520dat. Ligger på ca 0,75 på småkjøring / bykjøring. Ca 0,6 langkjøring. ja de ligger høyt =) men blir halvert omtrent ved chip/software jeg ville ha 6r jeg da derfor det ble 2.5 men misunner deg forbruket, forløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 på tide med en liten update her også! For en liten stund tilbake var vi på Vestfold Chip Tuning og fikk dytta noe mer power inn i stasjonsvogna vår. Kan ikke si jeg ble helt imponert over opplegget der, men men. 210hk og 470nm ble de nye talla. hadde trodd dette skulle røske litt bedre, men misstenker tett katt. så får vel prøve å bytte den etterhvert også. brukes daglig og starter med en gang, som vi forventet blir å ta en skikkelig shine på den denne uka, stakkarn har ikke blitt vasket skikkelig utvendig og innvendig på gud veit hvor lenge ellers ligger forbruket fortsatt på litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Ang forbruket, det var snodig høyt egentlig. Er du sikker på EGR-termostaten fungerer optimalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Ang forbruket, det var snodig høyt egentlig. Er du sikker på EGR-termostaten fungerer optimalt? nei har rett og slett ikke peiling no enkel måte å finne ut av det ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Haha nei, jeg er i samme situasjon. Min bruker derimot mindre enn din, ca litern original. Men EGR termostat er billig og enkel å bytte, så jeg har planer om å gi det ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Noe nytt her, Cato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Mja, hjul men glemmer å oppdatere denne gitt xD får ta en shine og få ut No bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 pen bil cato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå