krtors Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Skrevet Februar 20, 2015 Idag har jeg lagt girkassefeste. 8mm stål burde holde. Bilder: Ferdig:
santho96 Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Dette er bare heilt sjukt rått! Liker veldig godt at du oppdaterer hurtig!!
krtors Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Ferdig me spakstellet: Mellomaksling er målt opp, må kappes 5,25cm: Turbo fittings: (prøvemontering) Prøvemontering av front/radiator:
krtors Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Skrevet Februar 22, 2015 - Prøvemontert frontfanger & grill idag - laget fester til oljekjøler - montert oljekjølerslanger (disse skal kappes til etterhvert) Khaugen reagerte på dette 1
krtors Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Skrevet Februar 22, 2015 Laget fester til radiatoren: Alle fester som hører til fronten er lakkert:
krtors Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Ikveld har jeg berre prøvemontert alt igjen. Funne ut hvor oljekjølerslanger skal gå og trykkrør. Motoren skal ut igjen så fort jeg får trykkplata å utløserlageret. Håper det kommer denne uka. Litt bilder:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå