Truls 87 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Har nettopp bestilt meg en ny X4 og har fått tildelt produksjon i midten av Februar. Noen som har erfaring med hvor lang tid det kommer til å ta før bilen kan hentes hos forhandler i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Skulle tro at forhandleren du kjøper bil av har en viss pekepinn på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Har fått forventet levering i slutten av April, men siden det høres voldsomt ut med 2 mnd fra produksjonsstart til levering så tenkte jeg å høre om noen kanskje har andre erfaringer. Sist jeg bestilte tyskprodusert BMW tok det ikke mer enn ca 3 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Har fått forventet levering i slutten av April, men siden det høres voldsomt ut med 2 mnd fra produksjonsstart til levering så tenkte jeg å høre om noen kanskje har andre erfaringer. Sist jeg bestilte tyskprodusert BMW tok det ikke mer enn ca 3 uker... X4 produseres vel i USA? Da må man antakelig regne med lenger transporttid enn fra Tyskland, men drøye to måneder hørtes mye ut, ja... På min 520xdat F11 gikk det ca. én måned fra produksjon i Tyskland til utlevering Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg vil nok tro at produksjonsstedet er den overveiende grunnen til at det tar ekstra lang tid å få bilen. Bilene fraktes med skip og ikke fly, og det skal nok samles opp før det legger fra kai. Dessuten vil jeg tro at skipet skal innom flere destinasjoner enn kun Drammen havn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 (endret) Min X3 ble produsert 8. september 2014 og kom til Norge i slutten av oktober. Så ja, det tok sin tid over dammen. Men det skal også sies at tok noe tid fra den var ferdigprodusert til den ble registret inn på havnen i Charleston. Jeg kunne følge bilen til den kom til Bremerhaven her: https://offices.2wglobal.com/offices/Home/Template?url=https%3A%2F%2Fatt.2wglobal.com%2Fgstattweb%2Focean.do%3Fmethod%3DgetDefaultOceanQuickSearchPage Legg inn understellsnr. til bilen som Cargo ID så skal den komme opp når den er registrert inn på havnen i Charleston. Men etter ankomst Bremerhaven fikk jeg ikke sporet den lenger. Endret Januar 30, 2015 av Stop&Go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Takker. Blir utålmodig av å vente:) gikk igjennom det samme på denne tiden i fjor også. Da var det i3 vi ventet på. Ble mye studering av ruten til autoracer og autoprgress fra Bremerhaven til Drammen.. Min X3 ble produsert 8. september 2014 og kom til Norge i slutten av oktober. Så ja, det tok sin tid over dammen. Men det skal også sies at tok noe tid fra den var ferdigprodusert til den ble registret inn på havnen i Charleston. Jeg kunne følge bilen til den kom til Bremerhaven her: https://offices.2wglobal.com/offices/Home/Template?url=https%3A%2F%2Fatt.2wglobal.com%2Fgstattweb%2Focean.do%3Fmethod%3DgetDefaultOceanQuickSearchPage Legg inn understellsnr. til bilen som Cargo ID så skal den komme opp når den er registrert inn på havnen i Charleston. Men etter ankomst Bremerhaven fikk jeg ikke sporet den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Ventetiden er fryktelig laaang når man venter på ny bil. Men du har i alle fall noe å glede deg til, X4 er en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Vist du ikke klarer å spore den etter bremerhaven så kan du sjekke ut www.marinetraffic.com , ser den er på veg til Oslo nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå