tomasbaj Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hei, Noen som har en skånsom måte å få av senterkapsler på? Jeg har prøvd å vri de av på normal måte, men siden de er nye sitter de ekstra godt fast. Har prøvd oljefiltertang med reim(med klut imellom) men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ta av hjula og kakk de av fra baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Om det er senterdeksel som dekkar boltane er vel ikkje det so lett Men hvis ikkje, so går det som S. Gunstad seier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ta av hjula og kakk de av fra baksiden? Hva med de du må ha av kapselen for å komme til boltene da? RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) http://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/husholdningsartikler/husholdning/vin-boksapnere/boksapnere-961018/ edit: ser du har prøvd med filtertang, da er det vel like greit å kjøpe ordentlige greier: http://www.ebay.com/itm/BMW-Tool-Hub-Cap-Removal-for-cross-spoked-BBS-style-/391035841050 forresten: har du skrudd rett vei? på mine bbs felger skal de skrues mot klokken for å åpnes. Endret Januar 29, 2015 av Connie Cumstains Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Hei, takk for sent svar men fikk av dekslene etterhvert. De er helt nye så var litt engstelig for å lage merker, men en klut og et ikke altfor spisst verktøy gjorde susen. La et pledd nærme hjulet også for å dempe fallet, det var lurt for det gikk fort når jeg først fikk det av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå