LasseBäcker Skrevet Januar 30, 2015 Skrevet Januar 30, 2015 Bilen er E90 316i. Det er seff elektriske speil men ikke innfellbare, men jeg klarer ikke å finne ut om det er varme i de. Det står ikke noe om varme i speilene i utstyrskodene. Det er ikke noe symbol på glasset som tilsier varme i speilene. Kan jeg ha varme i speilene uansett?
Robin L Skrevet Januar 30, 2015 Skrevet Januar 30, 2015 ny i norge? da har den det iallefall. trur de slås på automatisk når det er under 3"c ute. så er bare å kjenne på de de?
LasseBäcker Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 Jeg har prøvd å kjenne på de men kjenner ikke noen spesiell varme akkurat. Ser ikke noe dugg der heller. Får kanskje investere i et sånt lasertermometer eller hva det nå heter
LasseBäcker Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 Er ny i Norge forresten, så da kan jeg kanskje bare gå ut fra at den har det selv om det bare er 316i?
awt Skrevet Januar 30, 2015 Skrevet Januar 30, 2015 Den har nok det ja. Tror det er ytterst få, om noen i det hele tatt som ikke har dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå