Tommy Krogh Hansen Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Hei, får følgende feilkoder på bilen. se bilde. Noen som kan si hva jeg faktisk må gjøre? thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Er det ikke den bankesensoren som sitter på blokka da? Den tror vell at bilen får tenningsbank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Bankesensor??? Det er lambasonde som sier at den er utenfor toleranseverdiern. Bytt lambde sonde® og sjekk evt LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Krogh Hansen Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Thanks ! takk for svar. Gjør dette at den treker dårlig ? Et symptom jeg har på bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Thanks ! takk for svar. Gjør dette at den treker dårlig ? Et symptom jeg har på bilen nå. Det kan den gjøre ja.Sjekk plugger og luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Har du sletta dem og kjørt ei runde, for så og sjekke igjen?For og sikre at det ikke er gamle koder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Krogh Hansen Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Ja john de som er merka I blått, kom igjen etter slett. Prøve å byte plugger først , så evt lamda? tenker dere? trur ikke den suger falsk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Pga misfire, er det nok billigst å bytte plugger først, så du er sikker på de er i god stand. Luftfilter og sånt er jo også greit å sjekke/bytte.. Vis ikke det hjelper kan du jo alltids prøve å flytte om coilene til de syl som ikke har misfire for og se om problemet flytter seg dit. Kan jo kanskje tenkes at lambda blir feil om motor ikke forbrenner skikkelig, og dermed gir feilkoda på lambda. Bare en tanke. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Endret Februar 1, 2015 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Krogh Hansen Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 fin tanke takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå