Gå til innhold

hvordan utføre en trygg handel

///M-524td
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe en e28 som jeg selv ikke skal hente, det er et fraktefirma som skal hente bilen. Er det noen her som har noen gode ideer for å gjøre en trygg handel i et slikt tilfelle? Altså at både han får pengene ifra meg og at jeg får bilen ifra han.

Noen som har kjennskap til erik arntsen ifra skien??

Mvh alex

Endret av ///M-524td
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik person så kan det være smart å bruke en advokat i hans område som mellommann, da er det iallefall stor sannsynlighet som at det skal gå bra og du har en jurist som håndterer papirene/pengene, transporten er en annen sak men om du bruker 'vanlige' transportører har de alle gods/vare forsikring slik at den biten heller ikke er noe problem.

BMWCCN har jo styremedlemer og tekniske personer lokalisert i Grendlandsområdet men det er ikke sikkert noen av de har lyst til å ta på seg et slikt ansvar ved å være mellommann.

Det er jo like fullt i selgers interresse at dette skal bli bra (tror jeg da) og da kan det nok hende at han er med på å betale noen kroner for at transaksjonen begge veier skal gå smidig.

Jeg ville ikke tatt noen sjanser med en slik person om det som finns av info stemmer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får da sitere fra linken din siden du ikke ville forstå det jeg skrev: "Når du bruker FINN betalingsgaranti sendes pengene fra kjøper til selger via Payex, som er en profesjonell og nøytral tredjepart."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...