///M-524td Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Hei! Skal kjøpe en e28 som jeg selv ikke skal hente, det er et fraktefirma som skal hente bilen. Er det noen her som har noen gode ideer for å gjøre en trygg handel i et slikt tilfelle? Altså at både han får pengene ifra meg og at jeg får bilen ifra han. Noen som har kjennskap til erik arntsen ifra skien?? Mvh alex Endret Januar 31, 2015 av ///M-524td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) http://bimmers.no/topic/733280-e28-b7-alpina-erik-arntsen-porsgrunn/ lover ikke så alt for bra Endret Februar 2, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 jepp, har nemmelig lest dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Med en slik person så kan det være smart å bruke en advokat i hans område som mellommann, da er det iallefall stor sannsynlighet som at det skal gå bra og du har en jurist som håndterer papirene/pengene, transporten er en annen sak men om du bruker 'vanlige' transportører har de alle gods/vare forsikring slik at den biten heller ikke er noe problem. BMWCCN har jo styremedlemer og tekniske personer lokalisert i Grendlandsområdet men det er ikke sikkert noen av de har lyst til å ta på seg et slikt ansvar ved å være mellommann. Det er jo like fullt i selgers interresse at dette skal bli bra (tror jeg da) og da kan det nok hende at han er med på å betale noen kroner for at transaksjonen begge veier skal gå smidig. Jeg ville ikke tatt noen sjanser med en slik person om det som finns av info stemmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 vist han legger bilen ut på finn.no og jeg kjøper den via finn.no så skal det jo bli en trygg handel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Hvorfor skal det gjøre det tryggere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Tror jeg hadde fått en kjenning eller lignende til og få sett på den før jeg turte og handle av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Fordi finn.no fører ikke over pengene til selger før kjøper har fått varen og har bekreftet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Finn.no gjør absolutt ingenting, men man kan benytte betalingstjenesten PayEx via finn.no om man ønsker det. Denne kan man benytte uavhengig av finn.no også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 sendte e-post til finn.no og fikk dette til svar. https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/304954-Hvordan-fungerer-PayEx-FINN-betalingsgaranti- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Jeg får da sitere fra linken din siden du ikke ville forstå det jeg skrev: "Når du bruker FINN betalingsgaranti sendes pengene fra kjøper til selger via Payex, som er en profesjonell og nøytral tredjepart." thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå