BmwChris1 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Heisann Noen som vet om montering av hengerfeste til E61 msport 2009 mod i bergens område til OK pris? Endret Februar 1, 2015 av BmwChris1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Jeg hørte med lokale bmw verksted om dette. Dem skulle ha 22.000 for montering. Hinsides galskap. Billigste jeg har funnet nå er å gjøre det i Sverige til 7500,- . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Hør med Kokstad Autosenter, de er rimelige på BMW deler og montering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Jeg har hengerfeste til E61 inkl bolter, kabler og boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Hei jeg holder på og skal montere på min bil nå. Må bare finne ut hvordan jeg får av bakfanger nå. Så regner jeg med resta går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Bakfanger er easypeasy plug&play å demontere Bruker ikke mange minuttene på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwChris1 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Har sendt Kokstad autoasenter en mail nå Men må det kappes og fanger og lakkere på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Kappe i fanger, ja. Men om man tenker og merker og maskerer så trenger du ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Om du har M-tech er det beste å bytte diffusor til en med deksel for hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Ferdig montert på 3 timer. Bare kabel koblinga igjen nå. Klarte ikke og legge bilder via nett leser. Prøve en anna plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå