svampen Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Selg oppdelt davell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 er ikke veldig gira på det greit du kjøper noen deler også sitter jeg igjen med resten som jeg ikke for solgt. vil heler bli kvit hele. kjøp hele da vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsr89 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsr89 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 er ikke veldig gira på det greit du kjøper noen deler også sitter jeg igjen med resten som jeg ikke for solgt. vil heler bli kvit hele. kjøp hele da vell Dette er kjempebillig. Jeg vurderer å selge min M5 bakstilling uten diff og en 750 diff i Tyskland. Der koster M5 diffen alene 5-6.000 kr. Sist jeg sjekket på eBay Tyskland så var det ingen E34 M5 bakstillinger til salgs. Det er første gang at jeg har opplevd dette på de 8 årene som jeg har importert deler. E34 begynner å bli dyrt i Tyskland nå og deleprisene øker. Så her må dere kjenne besøkelsestiden. Det kan gå lang tid før i det hele tatt en M5 bakstilling kommer for salg. I alle fall til den prisen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Dette er kjempebillig. Jeg vurderer å selge min M5 bakstilling uten diff og en 750 diff i Tyskland. Der koster M5 diffen alene 5-6.000 kr. Sist jeg sjekket på eBay Tyskland så var det ingen E34 M5 bakstillinger til salgs. Det er første gang at jeg har opplevd dette på de 8 årene som jeg har importert deler. E34 begynner å bli dyrt i Tyskland nå og deleprisene øker. Så her må dere kjenne besøkelsestiden. Det kan gå lang tid før i det hele tatt en M5 bakstilling kommer for salg. I alle fall til den prisen. Eirik. nå kan jeg til info si det at et innsug til med spjeldrekke ligger på rundt 8-9 tusen om ikke enda mer på ebay i tyskland osv de får du faktisk fint tak i norge her til rundt 3000 kr, så blir feil og sammenligne sånn, for de som selger over ebay er 99% firmaer med en voldsom fortjeneste. MEN så det er sagt ,så synes jeg prisen på bakstillingen var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Hentes av meg om noen få timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Hentes av meg om noen få timer pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå