kimruben Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Knipset noen vinterbilder av min e61, hatt bilen i 2 år nå og er strålende fornøyd. Fått på nye bremser og vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ser nypolert ut' Flott bil , såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Ser nypolert ut' Flott bil , såklart! Takk, jeg polerte før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Flott vogn Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Prøvde meg på gulsoting av lyktene i fjor sommer, hva mener dere? Stilig eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg synes ikke at det passer, blir for rånete utseende. Dog så må jeg innrømme at jeg har gule pærer til tåkelys montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Slikt hører ikke hjemme på en Bmw Bilen ser veldig bra ut. Blank og fin. Hvilke poleringsprodukter bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Slikt hører ikke hjemme på en Bmw Bilen ser veldig bra ut. Blank og fin. Hvilke poleringsprodukter bruker du? Jeg bruker meguiars nxt gen produktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå