Dirty Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Den blå delebilen er bare et skall hehe. så den er det ikke mye annet en C kassett jeg ksal bruke fraSå er avhengi av å kjøpe inn en til e30 som er komplett.Stemmer er den
Laudrup Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Det er ikke mer nei! Går denne på skroten etterhvert da eller? Skal du bygge originalbil eller grombil? Eventuelt så har jeg originale kalippere til framaksel. Sent from my iPhone using Tapatalk
Dirty Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Blir nok oppgraderte bremser Har solgt chassi til en som skal bygge driftebil Laudrup reagerte på dette 1
Fredrikmork Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Skal nok ikke selge noe nei. Gleder meg til å se fremgang og få inspirasjon til å begynne selv. Har du fått noe svar på hva grunning folk bruker når dem sveisebrenner på panelene?
Dirty Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Volvo sin har jeg brukt før, så bruker nok bare den igjen
Dirty Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Skrevet Februar 12, 2015 Kom litt deler idag BMW E30 325, Freakshow og Laudrup reagerte på dette 3
Dirty Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Gått på en smell og kommet over et ferdig skall med M3 skjermer.så vurderer å selge dette om noen er intr. forsetter tråden med det nye skallet om det blir handel.Det har alle delene jeg trenger så derfor jeg vurderer det Laudrup reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 (endret) Da er jeg igang igjen med nytt chassi Originalt Handlet et M3 interiør som er på vei hjem nå (Y) skal trekke om midten tenker jeg.Men det virket veldig helt og pent. men har kjøpt usett så er spent Måtte sveise litt rust i dørken ( minimalt)Slipte ned 2k epoxy grunning 6 lag!!Så mata på med no Wurth understellmasse ( ble veldig blank så vurderer å kjøpe en annen type) Handlet inn nytt ratt også Endret April 8, 2015 av Dirty
Dirty Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Kan ikke ha samme som Mr.Larsen er gira på rød men må sjekke ut litt hva prisforskjellen blir kontra sort Tror jeg skal prøve å farge skinnet, var i så bra stand Laudrup reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 rød e30m3 er vel det peneste man får! spør du meg da ^^ Laudrup reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå