Dirty Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Skrevet Juli 26, 2015 Går ikke fort med denne bøssa her! men gjør litt i mellom slagene.Om noen har komplett frontfanger eller bakfanger er jeg meget på jakt etter sliktbakstillingen er snart komplett, garantert ikke strøkent nok for de store guttene. men har planer om å bruke bilen ogsåSå da legger jeg ikke alt for mye tid i shine på bakstillingen.Holder også på med forstillingen, i første omgang blir det e36 spindler. må ha den rullende til jeg får tak i E30M3
Dirty Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Skrevet Juli 29, 2015 Dårlig bilde, men henta meg nytt interiør ikveld!dette må jo bli bra Laudrup reagerte på dette 1
Torek Skrevet Juli 30, 2015 Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Tøft! Skal si det gåes grundig til verks her. Den delebilen du skrota, det var ikke den som ble godkjent med S54?? Endret Juli 30, 2015 av Torek Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Skrevet Juli 30, 2015 Tøft! Skal si det gåes grundig til verks her. Den delebilen du skrota, det var ikke den som ble godkjent med S54?? Hm nei kan jeg aldri tro er gamle til leif harald, einer seg egentlig ikke til noe annet en banebil, ble solgt til en fra Bergen som skulle bygge banebil av den Torek reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Syns det ble bra, Recaro SR stoler som er nytrekt.Nytrekt baksete også i samme stoff.stolene satt som en drøm, Også Røde Sport Evo seler fikk jeg med på kjøpet Ble noen dårlige mobilbilder Endret Juli 30, 2015 av Dirty
Laudrup Skrevet Juli 30, 2015 Skrevet Juli 30, 2015 Det blir veldig lekkert! Burde hatt noe slikt selv, hva køsta det om jeg tørr spørre? [emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
thomascr Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Skal si du styrer på Følger med! pent interiør:)
ZhilleN Skrevet August 5, 2015 Skrevet August 5, 2015 Her skal jeg folge med videre ja! Har selv en E30 2dors jeg har begynt med fra scratch
tommyheimberg Skrevet August 19, 2015 Skrevet August 19, 2015 Gir du opp dette prosjektet?, ser du selger mye deler på face? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå