awt Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Nei, tror ikke jeg har forklart det noe sted, men uansett så støtter ikke TCU lydoverføring via bluetooth, så enkelt er det. Å bytte til combox er enkelt, men CIC må ha ny nok software. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Nei, tror ikke jeg har forklart det noe sted, men uansett så støtter ikke TCU lydoverføring via bluetooth, så enkelt er det. Å bytte til combox er enkelt, men CIC må ha ny nok software. Nei, tror ikke jeg har forklart det noe sted, men uansett så støtter ikke TCU lydoverføring via bluetooth, så enkelt er det. Å bytte til combox er enkelt, men CIC må ha ny nok software. Kan hende jeg blander deg med noen andre Red: Ble rart dette innlegget med dobbelt innlegg av en eller annen grunn. Joda du skrev litt om det i iDrive etc tråden din Endret Februar 11, 2015 av FJPopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå