Even Pladsen Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Fungerer det 100% eller? Tøft altså! det funker 100prosent ja . Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Endelig er gamle felgene solgt! Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Da ble det bbs rs2! 8.5 breie foran og 10 breie bak. Da blir det mye pusse arbe for at de skal bli 100prosent og bedre bilde kommer etter vært:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Glemte å legge ut bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Hei veldig lite som har skjedd i det siste. sendte senterene mine på sandblåsing og lakkering. så håper jeg får igjen de løpe av nesten uke og har tatt av grom kanten på felgene og pusset de helt ned og polert opp igjen. også bestilte jeg nye ventiler og noen nye skruer til senterene mine fordi knakk... Har bestilt mye nytt snadder til bilen også. karbonspeedometer, krome speedometer ringer, led skiltlys, skinn trekk til giret og håndbrekket og har drivet mye med bilen til en kamerat av meg og testet nye felgene hans og det ble smud legger til noen bilder av kameraten min og felgene mine. Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Da var senterene ferdig lakkert og montert. Veldig fornøyd med resultatet. Skal ha mindre dekk og mindre spacere foran og breie bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 !!!! Å vil ha akkurat de felgan på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 ble nice detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Måte ta en Helge vaske før 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Fantastisk eksemplar! Elsker fargen og splitterne Tok 17 mai vasken i dag jeg også.. men jammen har pollenet vært å ødelagt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Tusentakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå