Eystein Ose Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Jeg har utseendemessig helt lik bil som deg og setningen over her er akkurat lik scenario som skjedde meg. Kjøpte først feil, deretter riktig og fant ut at den ene polen hatt eiret bort. Kan man ikke bare lodde på polen som mangler? sikkert fult mulig det. Jeg endte opp me å bestille ny hele listen med innmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Gjorde seg med de felgene der! Og blir bra med full detailing samt nylakkede deler! Følger med her hvis du husker på tråden da hehe;) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Slenger inn noen bilder her.. Siden sist har bilen blant en hel del annet blitt remappa og yter nå 220hk og 510nm. Den er forresten tilsalgs. tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Utrolig fin Hva blir prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Ser for meg rundt 110:) Men prisen er diskuterbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå