Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Noen som kan hjelpe med dette her: Hvilke Software CD er det? Dette skjedde etter at jeg byttet instrumentpanel. (Har prøvd og sette tilbake det gamle med samme resultat) Har prøvd og finne ut av dette med BMW skanner 1.4, men får ingen error's Og scanner finner ikke navigasjon. Radio og CD virker, men vises ikke i skjermen. Kun i BC i instrumentet når jeg styrer kanaler til radio eller CD på rattbetjening. Dette er en 1997 mod 735 E38 Endret Februar 21, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Er det en slik jeg trenger? http://www.ebay.de/itm/BMW-Navi-Update-CD-V32-MK1-MK2-MK3-MK4-E38-E39-E46-E53-E65-E66-E83-E85-E86-E87-/281090191889 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Jeg har en slik en;-). Har du prøvd å ta ut batteripolen i 2-4 min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Jeg har en slik en;-). Har du prøvd å ta ut batteripolen i 2-4 min? Nei, jeg har ikke prøvd og kople fra batteriet. Får prøve i morgen.. Har kjørt diagonose og prøvd EWS, IKE, RAD, VMPG, BMBT, men ingen errors. Har også gått inn på code data og reprogrammering, men ikke funnet ut av dette. NAV not found, men det lyser i on og cd. Endret Februar 21, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Sånn cd kan du laste ned fra Internett, gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Sånn cd kan du laste ned fra Internett, gratis. Har prøvd og finne det, men ikke gratis, så er meget takknemlig for en link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 http://e39source.com/archives/797 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 http://e39source.com/archives/797Takk, har prøvd denne siden, men da må man kjøpe ZIP, og det fikk ikke jeg til og fungere.Er desverre ikke noen "datanerd" Step bye step? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Neida, du trenger bare å "brenne" den ut på ei cd plate med et program som feks img burner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 last ned .rar programmet så er du igang. Les tråden hvordan du brenner cd filen. Viktig at du brenner på det tregeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 last ned .rar programmet så er du igang. Les tråden hvordan du brenner cd filen. Viktig at du brenner på det tregeste Danke. CD brenner har jeg må bare skaffe CD plate med nok plass først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Da har jeg prøvd med Key CD og MODE2/FORM1, med CD navi vil ikke lese dem. Skjer ingen ting på skjermen annet enn bilde øverst her. Har også prøvd og kople fra kontaktene og ventet 1 time. Ny CD leser da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Da har jeg prøvd med Key CD og MODE2/FORM1, med CD navi vil ikke lese dem. Skjer ingen ting på skjermen annet enn bilde øverst her. Har også prøvd og kople fra kontaktene og ventet 1 time. Ny CD leser da eller? Noen som om det kan være CD leseren som er feil her, eller om det er noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Det er jo ikke usannsynlig med defekt navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Det er jo ikke usannsynlig med defekt navigasjon.Det rare er at radio og CD spilleren virker, og BC displayet i instrumentet også virker når jeg bruker knappene på rattet.Går disse signalene bak til navigasjon og derfra til skjermen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå