Gå til innhold

Kjøpe e61 525d touring

bj0rnar88
 Share

Anbefalte innlegg

hei:)

Sitter nå å ser mye på e61 525d. Prisen jeg ser for meg er 150-180000. Har funnet flere fine 04-05 modeller som har gått under 200k.

Noe jeg burde være obs på på fisse bilene? Å noe jeg burde absolutt ha av utstyr. Når kom facelift på e61?

Takker for tips å råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift kom i 07/08. Finnes en fin tråd om dette en eller annen plass.

Om jeg skulle brukt 150-180tusen vil jeg kanskje lagt til noen lapper til og sett etter en 520d med facelift stedet. Eller en 525d som da har fått den flotte 3-litersmotoren i stedet.

Denne 525d har tidligere ligget ute til under 200 000,- men selger har nå satt opp prisen av ukjente årsaker. Men om du får den til gammel pris er det jo en flott bil som kun mangle varmeseter, men som ellers virker godt utstyrt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=2180636&finnkode=55121206

Av utstyr ville jeg gått for sportstoler eller helst komfortstoler, stor navi og oppgradert annlegg. Det siste er kanskje ikke så vanskelig å oppgradere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville anbefalt en 525d som har passert 200.000 km, da er sansynligheten for barnesykdommene har vært fikset, ligger du på rundt 112.000 - 185.000 km så selges ofte bilene i dette segmentet da feilene begynner å dukke opp.

Men seff alt avhenger av kjøremønster og serviicer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips:) 520d er uaktuelt for meg, da 6er diesel et første prioritet men så flott ut den du linket til

ser også at det er veldig mage e61 uten hengerfeste. Skjønner ikke det, da dette er den ultimate bil for å dra vogn. Stor å tung bil med masse krefter :) regner med at å muntere hengerfeste koster en formue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...