low'n'slow Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Hei Da ble det BMW på meg igjen, etter en liten pause ifra i høst. Denne gangen ble det en rød e46 330da Touring Litt specs. -import 2013 -org. M-tec -induvidual klare blinklys -shadowline -alcantara elektriske sports seter med memory -LED interiør lys -LED park og tåkelys -Svart taktrekk -Org. xenon -multifunksjons ratt -JOM coilovers Litt planer for bilen: -Fikse litt rust på bagasjeluke + steinsprut på paner -mulig trekke om sideputer på førerstol da de er slitt -bygge større eksos/EGR bypass/fjerne swirl flaps/ + "chip" (erfaringer og og tips rundt dette mottas ) -Godkjenne senkesett når politi/vegvesen bestiller time til meg :P - ellers småvask av motorom + polering osv osv Er spendt på om jeg blir fornøyd med automat, litt usikker enda. er veldig fint å avslappende å kjøre med, men er gøy å kunne gire selv også :P Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Deer ja! grattis endå enngang med gromvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Gratulerer med beist Hadde hevet inn ombygging til manuell på lista di, om jeg var deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 For se når jeg går lei automat Fikk svar av trf her på bimmers. 10 800 for stage 2. 250hk og 530 nm ca Da blir det vel en tur til østlandet utover sommeren en gang Blir ikke gjort så mye nå på 2 uker. Bilen blir satt i garasje å jeg reiser på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimzz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Fin vogn men med trf stage 2 må du vell kansje bytte til manuell eller vil automaten holde? Har kjøpt en 330 da og lurer på stage2 her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 fikk vite av selger at automatkassene tålte opp til 250 hk ca. spesifiserte i mld til TRF at jeg hadde automat, han hadde vel sakt ifra om automatkassen ikke tålte det skulle jeg tro?. de bør vel ha litt kunnskap/erfaringer rundt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Vi selger naturligvis ikke produkter som ikke er holdbare. Vi har testa disse kassene med opp til 650Nm uten problemer. Det er dog en del andre problemer med dem som kan gi et havari, uavhengig av trimming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Følger her selvsagt strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Følger med her! Hva vil stage 2 si egentlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 stage 2 mener jeg er -ny programvare på gjerne -Større eksos/ fjerne forkatalysator -bytte av en sensor EGR bypass annbefales også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Litt felles vasking i finværet med MariusKv Blanke å fine begge to nå Så har jeg lagt gul lyktefilm på hoverdlys, og sotet blinklys og tåkelys. dette i iritasjon av at jeg må på visning pga senk om 1,5 måneder :P Synes det kledde bilen bra :D (Nissan patrol 4.2TD offroad bilen min i bakgrunnen der også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Daa ser det ut som jeg må skifte bremserør, da jeg lekker en del bremsevæske Heldighvis på bremsesystemet bak, så jeg kan bruke bilen (kjøre den hjem når jeg er ferdi på kurs) Bytter heelt frammifra og bak når jeg først er i gang seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Finfin e46 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Litt felles vasking i finværet med MariusKv 11072671_10205789307870340_1498421321_n.jpg Blanke å fine begge to nå Så har jeg lagt gul lyktefilm på hoverdlys, og sotet blinklys og tåkelys. dette i iritasjon av at jeg må på visning pga senk om 1,5 måneder :P Synes det kledde bilen bra :D 11063256_10205789308910366_996862357_n.jpg 11073991_10205789308550357_1132491958_n.jpg (Nissan patrol 4.2TD offroad bilen min i bakgrunnen der også ) hvilken høytrykk spyler har du? hvordan får du såpe på bilen sånn? JEG VILL HA SÅNN!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Det er karcher høytrykkspyler med "foam lance" en liten beholder en fyller såpe på som en fester ute på dysen på høytrykkspyler, som lager skummet. Google foam lance så finner du maaasse om det :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå