Gå til innhold

E34


Paugen92
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte bilen til jobb idag, historie for seg selv, går aldri som planlagt :P

Men bilen går lett varm, men tempen synker mot midten når jeg gir gass.. Skal få lufte systemet skikkelig med vacumsuger. Brydde meg ikke så mye om tempen siden jeg bytter motor snart uansett.

Bilder!

 

 

 

 

 

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har veldig mye sjeldne deler ja, men tenker å kvitte meg med litt å kun gå for en plan og ikke flere xD men selger kun til rett pris :)

Fikk tatt en titt på diverse på jobb idag, tok ikke noen bilder.. Lurer på om noen har erfaring med å trykkteste kjølesystemet på m30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har veldig mye sjeldne deler ja, men tenker å kvitte meg med litt å kun gå for en plan og ikke flere xD men selger kun til rett pris :)

Fikk tatt en titt på diverse på jobb idag, tok ikke noen bilder.. Lurer på om noen har erfaring med å trykkteste kjølesystemet på m30?

Trykkteste kjølesystem som i å kontrollere om det er tett? Isåfall kan man vel skaffe et ekstra ekspansjonslokk, borre hull og mate forsiktig med trykkluft. Ideelt er jo med håndpumpe og manometer så man kan pumpe opp ønsket trykk, for så se hvordan det evt. endret seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har veldig mye sjeldne deler ja, men tenker å kvitte meg med litt å kun gå for en plan og ikke flere xD men selger kun til rett pris :)

Fikk tatt en titt på diverse på jobb idag, tok ikke noen bilder.. Lurer på om noen har erfaring med å trykkteste kjølesystemet på m30?

Trykkteste kjølesystem som i å kontrollere om det er tett? Isåfall kan man vel skaffe et ekstra ekspansjonslokk, borre hull og mate forsiktig med trykkluft. Ideelt er jo med håndpumpe og manometer så man kan pumpe opp ønsket trykk, for så se hvordan det evt. endret seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med håndpumpe og manometer på jobb... men får ikke bygget opp trykk pga returslangen går jo ut i det fri.. prøvde å blinde den med ei skrue, men hørte fremdeles det lakk rundt ekspansjonstanken. Men nå hadde jo ikke jeg bmw sitt ekspansjonslokk så mulig det ikke var helt tett rundt lokket. får borre hull i det jeg har liggenes å prøve igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye motoren er henta! Fikk med en m30b35 reserve motor på kjøpet:)

Motoren er i deler og skal overhales, den er allerede påbegynt, selger har hatt motor og stempel inne hos et motor verksted i Oslo.

 

 

Puslespill

 

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2015 den 18.21, BMWfreak86 skrev:

ikke eg heller :P denne trur eg   :headbang:  helt rått når du får denne motorn i.. mulig å få det godkjent?

Hehe var noe sånt jeg trodde! :P Hadde sikkert gått an å godkjent det.. ..den er helt identisk m30b35, står til og med 3,5 på innsuget. Eneste er at det står Ac schnitzer på topplokk og 3,7 på LMM :)

Fikk gjort litt idag, lufta bremsesystemet skikkelg med lufteapperat, så nå er det ikke noe luft, merker at jeg må kjøpe meg nye klosser/skiver.. Skivene er rusta å lager lyd under kjøring..

Så fikk jeg grovjustert coilovers bak.. Da oppdaget jeg noe leit, begge hjullagre bak har en vanvittig slark! Kan ikke være tilfeldig så tror jeg har gjort noe galt under montering.. Bestiller meg 2 nye ikveld så får jeg se om jeg gidder å skifte neste uke :P noe tips for at dette ikke skal skje igjen??

 

 

 

 

 

Har lyst på en annen farge på senteret til felgene, noen forslag ?

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Paugen92 changed the title to E34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...