Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har en prefacelift 1996 523i sedan hvor jeg trenger følgende: Sort gearkule til manuell, mørke interiørlister på dører og dashbord, angeleyes eller hvite klarglass lamper foran. (Kurvelys)

Og originale felger, helst med dekk. ;) Kan eventuelt bytte de Style 30-hjulene som sitter på min nå. ;)

Edit: Fått tak i alt! :-D

Endret av Turbo-HF
Skrevet

Hei, skal straks bytte ut mine originale xenon frontlykter om du er interessert? Glassene inni dem er tatt ut for å få "klarglasslykter" :) Er hvite blinklys i dem.

post-64403-0-42484600-1424985804_thumb.j

Skrevet

Hei, skal straks bytte ut mine originale xenon frontlykter om du er interessert? Glassene inni dem er tatt ut for å få "klarglasslykter" :) Er hvite blinklys i dem.

IMG_2421.JPG

Har dessverre ikke xenon lamper

Skrevet

Ser bra ut, men ser at det er fra automat, mener da at det er ulik fasong på konsollet rundt gearspaken?

Skrevet

Jo, jeg tror også det er ulik. Tror jeg leste feil. Fikk ikke hjulpet deg desverre:/

Men ønsker deg lykke til videre:)

Skrevet

Jo, jeg tror også det er ulik. Tror jeg leste feil. Fikk ikke hjulpet deg desverre:/

Men ønsker deg lykke til videre:)

Synd, ja, men jeg får nok tak i. ;) Passer da ingen av listene til original spilleren i dørene og resten? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...