Turbo-HF Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Hei, har en prefacelift 1996 523i sedan hvor jeg trenger følgende: Sort gearkule til manuell, mørke interiørlister på dører og dashbord, angeleyes eller hvite klarglass lamper foran. (Kurvelys) Og originale felger, helst med dekk. Kan eventuelt bytte de Style 30-hjulene som sitter på min nå. Edit: Fått tak i alt! Endret Mars 1, 2015 av Turbo-HF Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Hei, skal straks bytte ut mine originale xenon frontlykter om du er interessert? Glassene inni dem er tatt ut for å få "klarglasslykter" Er hvite blinklys i dem. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Hei, skal straks bytte ut mine originale xenon frontlykter om du er interessert? Glassene inni dem er tatt ut for å få "klarglasslykter" Er hvite blinklys i dem. IMG_2421.JPG Har dessverre ikke xenon lamper Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Sort gearkule og hjul er handlet inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Har strøkne sorte lister. Pris 700,- Holder til i Oslo. Kan sendes. Tlf 40163786 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Legger ut rundt kl 24.00.. ikke hjemme akkurat nå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Legger ut rundt kl 24.00.. ikke hjemme akkurat nå Flott Da har vi en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Mørke lister: Alle lister for dashbord +koppholderlist Rundt girkassen pluss girspak Alle dører Alle klipsene er hele og listene i fin stand. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Ser bra ut, men ser at det er fra automat, mener da at det er ulik fasong på konsollet rundt gearspaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Jo, jeg tror også det er ulik. Tror jeg leste feil. Fikk ikke hjulpet deg desverre:/ Men ønsker deg lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Jo, jeg tror også det er ulik. Tror jeg leste feil. Fikk ikke hjulpet deg desverre:/ Men ønsker deg lykke til videre:) Synd, ja, men jeg får nok tak i. Passer da ingen av listene til original spilleren i dørene og resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Alt bortsett fra midtkonsollen passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Tom. Endret Mars 1, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rohana Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Den er god, Ringer deg om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå