ekhauto Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Hei , Har en bmw 116 i 2005 mod. Når jeg kjører denne bilen driver absen og slår inn av seg selv , litt på alle hjul. Men når jeg kjører en feilsøk på den kommer det opp defekt abs sensor venstre bak. Men iåmed at den bremser på litt forsjellige vil dette da løse seg ved og bytte kun venstre bak eller kan flere av de være ødelakte? Er disse koblet sammen på noen måte at når en er defekt tuller alle? Kanskje litt snodig spørsmål , Men prøver lykken før jeg bytter en sensor uten hel. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Du kan kikke litt i denne tråden, han har akkurat byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekhauto Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Takk for svar , får sjekke det ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekhauto Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Får feil på venstre bak , men høyre forran slår inn under kjøring? Noen som har vært borte i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Abs sentral som lever sitt eget liv tenk jeg. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekhauto Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja , Men rart at det ike kommer opp feil på den ved diagnose søk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Om en Abs sensor ryker vil alle koble seg ut. Uansett om for eks venstre foran ryker vil også bak slutte og fungere. Du vil kanskje også oppleve at du får problemer med div antiskrens/antispin systmer. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekhauto Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Okei , Takk for var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå