Gå til innhold

Med eller uten solfilm ?

Share

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg har nå fått lagt på solfilm hele veien rundt av en proffesjonell. Jeg personlig synes at det ser bra ut, og spessielt siden bilen er svart i tillegg. Men jeg har problemer med å bestemme meg for hva som ser best ut. Med eller uten ? Jeg setter pris på deres meninger! Ps. Til dere som kun er ute etter å kritisere, versågod. Det er tross allt meninger det også :) Beklager at det er sommerfelger på de tre øverste og vinterfelger på de nederste. Håper ikke det gjør det vanskeligere for dere :P

Uten solfilm:

c07TV2r.jpg?2

RrdLjOI.jpg?2

iFzX4BB.jpg?3

Med solfilm:
bgx8NZf.jpg?3

oemYxRg.jpg?3

HlL4fCu.jpg?5

Jeg har også  montert en projector i hver fremdør som prosjekterer bmw logo isteden for vanlig lys på bakken. Hva synest dere om dette ? Er det harry eller er det tøft? Planen er å utstille bilen på vårmønstringen i Kvinnherad.

edSwAHy.jpg?2

Til dere som lurer på generell info om bilen min:

Sen 2004 BMW 525TD, Km 178 000. Orginal m-sport styling. Orginalt 177 hk, men bilen er chippet til 235 hk. Bilen er strøken både utvendig og innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med sotefilm, men synst kansje den var litt for mørk, kan vær bildene men så veldig mørk ut :)

Den er litt lysere enn det bildene viser. Men det er faktisk vanskeliger å se inn når det er lyst ute enn når det er mørkt :D Det er vel fordi at lyset reflekterer på solfilmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...