Robin L Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 tikker den på varm og kald motor? har du sjekket at tennpluggene sitter godt? sikker på at det ikke er lufteventilen for returbensin? (sort boks ved oljefilteret) motstanden for vifta står på motoren trur jeg ja. er ikke så fryktelig mye arbeid å ta ut dashen. tas inn og ut på 3 timer ca. har nettop bytet dash ; ) men ville dobbeltsjekket alt av sikringer osv først iallefall. høres ut som det kan være noe krøll med vannventilene og siden den blåser varmt selv om den står på 16"c. sjekk at det kommer strøm til vannventilene og el.vannpumpa til varmeapparatet.
stig. Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 tikker den på varm og kald motor? har du sjekket at tennpluggene sitter godt? sikker på at det ikke er lufteventilen for returbensin? (sort boks ved oljefilteret) motstanden for vifta står på motoren trur jeg ja. er ikke så fryktelig mye arbeid å ta ut dashen. tas inn og ut på 3 timer ca. har nettop bytet dash ; ) men ville dobbeltsjekket alt av sikringer osv først iallefall. høres ut som det kan være noe krøll med vannventilene og siden den blåser varmt selv om den står på 16"c. sjekk at det kommer strøm til vannventilene og el.vannpumpa til varmeapparatet. jeg har faktisk IKKE sjekket pluggene , det kan jo kansje hende at en har løsna bitte litte grann, så den slipper ut litt komp der, hmmm det var jo et godt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå