j0rgz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Har altså nå kjøpt meg elektriske seter, men tror ikke min e39 1998 modell har kabler som er lagt opp til dette siden det ikke sto i orginalt,noen som har en DIY, bilder eller har gjort det før? Tenkte å legge opp kabler til sikringsboksen over hanskerom! Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Det må jo være noen som har koblet opp elektriske stoler foran i en e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Lurer på det samme ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Har du varmestoler fra før? isåfall ligger det kabler under setet... Endret Mars 10, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Har varmestoler ja, men det ligger da ikke opp kabler til el stoler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Om du plugger ut ledningen så ser du at det vil være flere kontakter som ikke er i bruk...vært sånn på de jeg har bytta...men er stolene fra en bil med memory så mener jeg å huske at du må legge opp en egen strømkabel til memorydelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Okay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Du kan også sjekke ut denne DIY'en, kanskje den hjelper http://forum.bmw5.co.uk/topic/54775-e39-electric-memory-seat-install-guide-how-to-pic-heavy/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Sånn ser kontaktn min ut:) er det plug and play om du ikke skal ha memory? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Hadde du giddi å søke så hadde du fått svaret alt:-) http://bimmers.no/topic/609444-bytte-av-seter-i-e39/page-11 De runde er jord og til varmesetet. De andre er til bl.a beltestrammer, airbag osv. Så du må nesten trekke 12v kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Noen som vet hvor stor kabelen må være? Funker det med en 4mm2 kabel? Evt noen som vet hvor mye watt en stol bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå