Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Halloen igjen folkens! Er noe jeg stusser litt over. På lysbryteren kan jeg stille den inn på A (auto), og i Idrive kan jeg slå av og på DRL. Problemet mitt er bare at når det er lyst ute, slår den av ALT av lys framme! Trodde det var slik at angel eyes skulle slå seg på? om jeg haker av på drl, så kommer det vanlige xenon lys, akkurat som at jeg hadde vridd bryteren helt til høyre.Går det ann å kode om at jeg f.eks får angel eyes + grøftelys på dagtid, og xenon når det er mørkt?(er vel ikke lovlig med bare angel eyes?)For øvrig en e61 525d som er impotert ifra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Årsmodell? Tysk koding er annerledes enn de andre mtp lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Årsmodell? Tysk koding er annerledes enn de andre mtp lys. 2004. Regnet med at det kanskje er fordi det ikke er påbudt der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Angel eyes DRL er kun på LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Men tenkte på om det gikk å kode om til at det blir park(angel eyes) + grøftelys, da er det jo lovlig etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Bare å vri bryteren en gang til høyre det (ae på) så trykker du på tåkelysknappen, så kjører du med ae og tåkelys uten xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 joo det er sant, men er jo ett ork! er ett par tunneller uten lys her jeg bor og skal det være, så skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Men du kan ikke få tåkelys og park til å slå seg på autom. ved start. Ihvertfall ikke på LCM1. Endret Mars 9, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 LCM1? forklare litt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 LCM er for Light control module. Ligger jo i ordet hva den gjør. Og hvis du har 04 mod. så er det veldig lite man kan kode/gjøre med den. Skifter man deretter til LCM2 så er det endel fansie ting man kan kode som for eks. welcome ligts og mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Du kan få DRL på LM1 også, men det er da med dimma fjernlys US Style opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Dimma fjernlys? oog dvs? vil ikke det bare bli vanlige kjørelys da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Ja det er sant Sweet. US DRL ser da slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 (endret) okei, grunnen til at jeg ville ha det slik var for å spare på xenon-pæren (har byttet på en tidligere bil... zzzzzz). har bixenon, men regner med det er halogen i tillegg da? Edit: og at det vil bli bare halogenpæren som lyser? Endret Mars 9, 2015 av Chrdoffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 okei, grunnen til at jeg ville ha det slik var for å spare på xenon-pæren (har byttet på en tidligere bil... zzzzzz). har bixenon, men regner med det er halogen i tillegg da? Edit: og at det vil bli bare halogenpæren som lyser? Nja å bytte xenon pære på en 60 61 er gjort på få minutter. Ja er bare langlysene som vil lyse som DRL ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå