Gå til innhold

E61 DRL

Chrdoffen
 Share

Anbefalte innlegg

Halloen igjen folkens! Er noe jeg stusser litt over. På lysbryteren kan jeg stille den inn på A (auto), og i Idrive kan jeg slå av og på DRL. Problemet mitt er bare at når det er lyst ute, slår den av ALT av lys framme! Trodde det var slik at angel eyes skulle slå seg på? om jeg haker av på drl, så kommer det vanlige xenon lys, akkurat som at jeg hadde vridd bryteren helt til høyre.

Går det ann å kode om at jeg f.eks får angel eyes + grøftelys på dagtid, og xenon når det er mørkt?

(er vel ikke lovlig med bare angel eyes?)

For øvrig en e61 525d som er impotert ifra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCM er for Light control module. Ligger jo i ordet hva den gjør.

Og hvis du har 04 mod. så er det veldig lite man kan kode/gjøre med  den. Skifter man deretter til LCM2 så er det endel fansie ting man kan kode som for eks. welcome ligts og mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, grunnen til at jeg ville ha det slik var for å spare på xenon-pæren (har byttet på en tidligere bil... zzzzzz).  har bixenon, men regner med det er halogen i tillegg da?

Edit: og at det vil bli bare halogenpæren som lyser?

Endret av Chrdoffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, grunnen til at jeg ville ha det slik var for å spare på xenon-pæren (har byttet på en tidligere bil... zzzzzz).  har bixenon, men regner med det er halogen i tillegg da?

Edit: og at det vil bli bare halogenpæren som lyser?

Nja å bytte xenon pære på en 60 61 er gjort på få minutter. 

Ja er bare langlysene som vil lyse som DRL ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...