Gå til innhold

M5 Look Speil E60 montering tips mtp Ledninger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, kjøpte dette i sommer M5 look speil . Vare Nr: TH6-067F  men Koblingene på Ledningene går ikke overens med hverandre, Han som skulle montere disse for meg mens jeg allerede var på verksted for noe anna duppedingser sa av Kontaktene ikke "Matcher" er 2stk 6 på Speila men bilen har 2 + 8 ? eller 1x12 

Utsyrsmessig så er Speil og Bil en Match, men kan jeg montere disse og bare klippe av Koblingene og koble direkte opp på Lednings Match (Grønn på Grønn, Hvit på Hvit etc) ?

litt greit å vite så jeg ikke Begynner å Demonterer og montererer så funker det ikke :)

Endret av Coretrax
Skrevet

Linken til GS Bildeler fungerer ikke, men jeg antar at du har kjøpt speil som ikke er beregnet for din bil. Det er et årsskille på 09/2005 hvor biler produsert før denne datoen har dørmoduler som speilene skal kobles til. Biler etter (altså din bil) benytter seg av et helt annet kommunikasjonssystem og kobles i KGM.

Skrevet

Slik jeg tolker det er både bil og speil fra før 09/2005 (hvis ikke lurer jeg veldig på hvilken kontakt dere har funnet i bilen).

Uansett så er årsmodell ganske vesentlig informasjon her. :)

Skrevet

Det er mulig, men dersom det er bilen til Coretrax er det nevnt "E60 2007" i vedkommendes kjøretøyer, og da er det åpenbart bil produsert etter 09/2005. Uansett er det nok essensielt med litt utdypning av teknisk informasjon og problemkilde.  :)

Skrevet

Takk for svar ja var Kronglete teknisk utdypt fra min side, er en 01/2007 mod Bil ja, kontaktene mellom speil og bil er en stund siden ble demontert og sjekket men er iallefall 2x6 pin på Speil. 

ser de har noe "Firma" som selger speil i Kr sand, så tenker å reise neste "lang" frihelg å se utvalget og høre med de om Kjøp og montering med sikkerhet at Delene passer :)

så har da et Sett i Carbonsvart 416 til salgs om noen er int :) eller vet om noen

Skrevet

Du må ha speil med tre eller fire ledninger, alt etter utstyret til bilen. Har bilen lyspakke eller aut. avblending er det tre ledninger, mens om du har speil uten ekstra funksjoner er det tre ledninger.

Det er godt mulig du kan benytte speilmotorene fra dine eksisterende (originale) speil i de du har kjøpt forøvrig, og da vil det fungere.

Skrevet

Jepp det er Aut, Avblending. El fellbare. og lys under speil, speila har også det samme derfor jeg lagde topicen ettersom de ikke var koblingsbare. men for se i helga da jeg har kortfri om jeg har plass å stå så jeg får gått gjennom ene døra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...