monskjellevoll Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Hei:-) Har en e30 med m20 b20 motor. Sliter med at eg må starte den med startgass å vis eg plugger i orginal lmm så kutter den tvert. Går fint på tomgang med en b25lmm. Men ved gasspådrag kutter den å ettertener i eksosen. Noen som har innspill? Har prøvd med 2 orginale lmm men ingen forskjell:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 målt/sjekket tps ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Nei, hva e tps? Og hvordan teste den de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 tps= throttle posistion sensor eller gasspjeld føler som vi også sier du kan evnt prøve og koble den fra( ofte det funker fint hvis du har en bra lmm som funker, har en bil jeg har kjørt uten tps føler på i 4 år jeg, den var leistarta som fanken og fjuska litt i ny og ne, koblet fra , da vart den frisk), eller måle den, den skal gi visse verdier osv, men den dataen sitter ikke jeg med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Desverre ingen forskjell:-( noen andre som har noen formeninger? Hjernen som kan være gåen eller starter den ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 de gangene jeg har vert borti feil med styre enhet så har vertfall bilen vært helt dau, men nå skal det nevnes av alle bila jeg har hatt så har jeg bare mått mytte styre enhet kansje 3 ganger eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Noen forslag folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Ingen som har noen kloke ord?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Blir vill gjetting. Det trengs diagnose/målinger. Du kan evt se i diagnose tråden om noen i nærheten av deg kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Nå har eg byttet motor til en annen m20b20. Å akkurat samme feilen! Må være noe med de elektrsik på bilen tenker eg da! Noen som har ideer om hvor eg bør begynne å leite??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Nå har eg byttet motor til en annen m20b20. Å akkurat samme feilen! Må være noe med de elektrsik på bilen tenker eg da! Noen som har ideer om hvor eg bør begynne å leite??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå