fuel2go Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Heihei! Tenkte og vise frem min nye bil. Etter mye leting havnet jeg til slutt på en 2009 Model E92 320i M-Sport med det meste av utstyr, km på 67k. Kunne ikke blitt mer fornøyd, real oppgradering etter jeg byttet ut min E46 320CI. Skal få fikset noen bedre bilder da sommerfelga kommer på. Nevnverdig utstyr: Lydpakke, Lydpakke, M Aerodynamikk pakke, M-Sportpakke, M-Sport understell, nyeste Navi Pro, PDC Foran, bak ++++ Masse mer. Fremtidige planer: Nye sommerfelger ✓ Hvite Mtec angel eyes pærer✓ Polering✓ Hekkespoiler (Bestilt opp Carbon M Performance vipp, "can't wait)✓ Frontsplittere (Hentes snart, Carbon) LCI baklykter Diffuser i carbon Ny eksos Forsiktig toning av ruter Matt grill✓ Endret April 6, 2015 av fuel2go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Etter polering. Polering utført av det nyåpnede "Elverum Polering AS". Ble svært fornøyd! Er ikke lett og holde bilen ren om dagen, smeltende snø og masse støv. Ikke lenge til sommerfelgene skal på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Herlig bil, vakkert! Kan man spørre om hvor mye disse går for om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Herlig bil, vakkert! Kan man spørre om hvor mye disse går for om dagen? Takk takk! Det varierer veldig etter utstyr og km stand. Men du får en 320i/d fra rundt 180-270k+. Godt utstyrt M-Sport 320i med lav km stand går enkelt for 250k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Fikk i dag en hyggelig pakke, M Performence carbon flip, gjorde mye med bilen:) Gleder meg til og få på splittera. Skal få tatt noen ordentelig bilder av hele bilen senere nå som sommerfelga også er montert på ) Ha en ellers god påske videre folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Fin bil! Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 må ærlig inrømme at jeg syns du skal fjerne "M" emblemet bak! mye cleanere! Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Fin bil! Følger med. Takktakk! : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) må ærlig inrømme at jeg syns du skal fjerne "M" emblemet bak! mye cleanere! Ja, kanskje cleanere:) Men må nesten skryte litt da man først har M sport. Noen lurte på om det var M3 fordi jeg hadde ///M merke, hehe Endret April 6, 2015 av fuel2go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian- Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Flott bil! Ville personlig ikke hatt noe M emblem bak, men det er din bil så Legg gjerne ut flere bilder! Er det noe du er misfornøyd med? er på utkikk etter en E92 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Flott bil! Ville personlig ikke hatt noe M emblem bak, men det er din bil så Legg gjerne ut flere bilder! Er det noe du er misfornøyd med? er på utkikk etter en E92 selv Tenker og ta en photoshoot snart Har ikke hatt bilen så veldig lenge, så langt er jeg svært fornøyd med bilen. Ikke hatt noe feil, bilen sitter fantastisk på veien, spesielt med M understellet. Helt klart beste bilen jeg har kjørt. Motor drar godt og jevnt, eneste minuset er at jeg savner lyden av rekkesekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Dro frem kameraet og shoota noen bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå