naavik Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hei, hvordan er tung mulighetene på en E92 2010 320i? Automat Skulle gjerne hatt litt mer å hente ved fult gass pådrag Chip? Bedre gass respons? ( noe jeg føler er noe tregt per idag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Chip på 320i er bortkastet penger siden det ikke er stort og hente ut av en sugemotor. Hva med turbo eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Hvordan er det å montere turbo? Er ikke verdens beste inne I motorommet kan du si. Hva koster det isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Glem dette. Selg bilen og kjøp en 325 eller større visst det er for lite guffe nå. Enklere og rimeligere, framfor og begynne å tulle med slike modifiseringer. Endret Mars 16, 2015 av CrZyWiz vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Dette stemmer dessverre. Hvis du hadde hatt en 325i hadde det vært rom for modifiseringen, men 20i motoren i disse er det ikke mulig å hente ut mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Ok, takk. Da slår jeg fra meg den tanken til neste bytte av bil skal skje. Men noe jeg kan gjøre med gassresponsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Filter og eksos er vel mitt tips. Gir iallfall mer effekt enn en vanlig tuning på en slik bil. Men generelt så er det waste of money å tune biler uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Ok, takk. Da slår jeg fra meg den tanken til neste bytte av bil skal skje. Men noe jeg kan gjøre med gassresponsen? Gassresponsen er ganske god i disse motorene. Problemet ditt er automat. Er det for litt "sporty", så selger du bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Ny bil er litt tidlig føler jeg. Må ha den lengre enn 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå